K tej L35, 36 a spol.
Neviem, či už si to niekto všimol, ale v špičke ide z Mieru na sídl. Ťahanovce viacej spojov na Americkú ako na Ázijskú.
Keď spočítam počet spojov za hodinu, tak:
- na Ázijskú ide 3 x L27, 3 x L34 = 6 spojov/hod.
- na Americkú 3 x L35, 3 x L36, 4 x L53 = 10 spojov/hod. (!!!)
Čiže súčasný stav určite nie je v poriadku a bolo by potrebné niečo tam zmeniť, lebo takto je to úplne postavené na hlavu.
Neviem, či už si to niekto všimol, ale v špičke ide z Mieru na sídl. Ťahanovce viacej spojov na Americkú ako na Ázijskú.
Keď spočítam počet spojov za hodinu, tak:
- na Ázijskú ide 3 x L27, 3 x L34 = 6 spojov/hod.
- na Americkú 3 x L35, 3 x L36, 4 x L53 = 10 spojov/hod. (!!!)
Čiže súčasný stav určite nie je v poriadku a bolo by potrebné niečo tam zmeniť, lebo takto je to úplne postavené na hlavu.
mišo
- nie je 36 zbytočná linka ? nestačilo by zahustiť 34 ?
- mohla by sa 53 stať dajakou ťažnou linkou ťahanoviec ? premávala by celý deň aj cez víkendy. aj jej cestovný poriadok by bol zhustenejší na úkor niektorých iných ťahanovských liniek
- aké náklady je potrebné vynaložiť na sieť nočných električiek ? teda sieť. stačili by možno dve linky - nočná 6 a upravená nočná 9, ktorá by sa pri vss moste pustila na južnú triedu a na komenského by sa prepravila cez kuzmánku
- neexistujú nejaké náhradné riešenia liniek dopravy tuna v Košiciach ? na vašej stránke som našiel iba jedno jediné. myslím, že určite vzniklo plno dobrých nápadov o ktorých by stálo diskutovať
ďakujem za akúkoľvek odpoveď. budem sa pýtať viacej