Reply on: eMareq #4777:
Ak mám byť úprimný, celkom som nepochopil, v čom spočíva prínos Tvojho riešenia. Bavme sa v sedlových rozmeroch. L17 predlžuješ (doba obehu je dnes napasovaná tak, že je jasné, že bude treba vypraviť o jeden voz navyše), L11 tiež predlžuješ, a to dokonca dosť výrazne (rovnako sa sedlová výprava vozov zvýši o jeden). L36 sme zrušili. Tá mimo špičky mala štyri vozy, z nich dva sme už "rozbili" na predĺženie L11 a 17. Ostali nám dva. Pýtam sa, ako prerozdelíš tieto dva zvyšné vozy, aby:a., bolo zachované spojenie Sídl. KVP so severom centra (NMM, MB) šiestimi spojmi za hodinu ako dnes? Hrozí prepad na štyri spoje.
b., bola zachovaná obsluha severu Popradskej troma spojmi za hodinu ako dnes? Hrozí prepad na jeden spoj.
c., bolo zachované spojenie severu centra (NMM, BM) so Sídl. Ťahanovce šiestimi spojmi za hodinu ako dnes? Hrozí prepad na štyri spoje.
Obávam sa, že to s dvoma vozmi nezabezpečíš. Ak tie zvyšné dáš na L11, môžeš v sedle stiahnuť interval tak na 20 min. Z Ťahanoviec pôjdu cez Mier v sedle štyri spoje a cez Prešovskú šesť spojov, čo nepovažujem sa dobré.
mišo
- nie je 36 zbytočná linka ? nestačilo by zahustiť 34 ?
- mohla by sa 53 stať dajakou ťažnou linkou ťahanoviec ? premávala by celý deň aj cez víkendy. aj jej cestovný poriadok by bol zhustenejší na úkor niektorých iných ťahanovských liniek
- aké náklady je potrebné vynaložiť na sieť nočných električiek ? teda sieť. stačili by možno dve linky - nočná 6 a upravená nočná 9, ktorá by sa pri vss moste pustila na južnú triedu a na komenského by sa prepravila cez kuzmánku
- neexistujú nejaké náhradné riešenia liniek dopravy tuna v Košiciach ? na vašej stránke som našiel iba jedno jediné. myslím, že určite vzniklo plno dobrých nápadov o ktorých by stálo diskutovať
ďakujem za akúkoľvek odpoveď. budem sa pýtať viacej