Reply on: 1018 #4333:
Ja nehovorím ,že som všade bol a na vštko mám riešenie.
Pravdou je, že mám možnosť spoznávať systémy a stav mhd v mnohých mestách a to včetne infraštruktúry podniku, zameriavam sa hlavne na dp s elektrickou dopravou. Samozrejme , že potom človek porovnáva. Možem zodpovedne povedať, že stav a úprava vozidiel ,zastávok ,vzhľad ,rovnošatová kázeň a vystupovanie personálu tvorí prvý dojem, vizitku mesta. podla toho to vyzerá aj v úrovni organizácie práce v podniku. Nemožem sa zmieriť z javom , že inde bežne štandardne zavedené a fungujúce veci sú v Košiciach neriešitelným alebo dokonca NERIEŠENÝM problémom.
Urob si v lete dovolenku a navštív niekolko miest v SR a ČR.
1018
aj rezerva bola, aj sa robila "dotlac", ale ked denne zmizne niekolko tabul naraz, musel by si mat rezervu = 30x potreba. Kosicania si takto ostatnu dobu velmi radi vyplnuju nudu, DP sprvu iba povyberal starsie zlte zvyskove tabule a dal ich do obehu, ale aj tak sa nakoniec pre nedostatopk museli zalaminatovat nahradne. O nejaky cas na to sa robila doobjednavka, na par mesiacov bol pokoj, ale teraz je to uz opat cista hruza. Nahradne zadne pichaju vodici casto pod tesniacu gumu okna preto, lebo tabule su trochu uzsie a vypadavaju z drziakov. Uzsie preto, lebo rozmer toho drziaku je asi 2-3 cm nad rozmer A3. Tabule sa robia samozrejme A3, DP ani nema laminatovaci stroj na A2 (taku masinu hadam bezne v kancelariach nenajdeme). Takze tak. Kedy sa bude robit dotlac tabul, nevedno, kazdopadne riaditel Prevadzky Kolajova doprava uz o mechanickych tabuliach ani nechce pocut. Vraj uz chce vidiet len BUSE ? ale kedy, to je vo hviezdach *************************