Reply on: pedro77 #42284:
1. pozri si CP ešte raz - píšem to tu už x-tý krát, obe L sú dokonalo koordinované ( teda okrem iného majú presne rovnaké intervaly ).
2. platilo by to, čo som písal už predtým - cestujúci by nadávali na DPMK, lebo spoje by chodili preplnené ( len expresy, samozrejme, tie zvyšné naopak prázdnejšie )
3. pri 18-minútovej trase a rannom súhrnnom intervale 6 minút by stiahnutie 5 minút znamenalo dobehnutie predchádzajúceho spoja ( + / - nejaké minúty, keďže nejaký náskok / meškanie stále vzniká ).
4. substrát je hlúpy - keď kedysi zaviedli sólo vozne na L 3, tie chodili plné až do prasknutia a dvojičky na L 7 rovnako poloprázdne / poloplné ako predtým. Muselo prejsť viacero mesiacov, kým si cestujúci uvedomili, že L 7 ich odvezie na NO rovnako ako na L 3 - znie to ako sci-fi, ale je ( teda bol ) to fakt - realita. Teraz je pomer cestujúcich v L 7 a L 3 skôr vyvážený, kedysi prevažovala v počte prepravených osôb L 3 ( ešte pred zavedením sólo vozňov ). Nemám na to prieskum - stačili mi oči.
5. v KE by rýchlo " zmäkla " - ver ? ( a vychádzam z toho, že spoje skôr meškajú, než idú načas, takže tvrdá preferencia by v reále neuškodila ). Ale inak, samozrejme, najlepším riešením by bola riadená preferencia.
eMareq
Skôr politický nátlak, nie? 2009 a 2010 budú supervolebné roky. Preto nieje problém niečo v pozadí vybaviť (52L, 13) a schovať to za údajnú občiansku nespokojnosť. Teraz sa bude chcieť každý vytiahnuť, čo on všetko spravil. Samozrejme aj tej druhej strane, ktorá musela byť po vôli sa niečo ujde (minimálne niekde teplý flek zaistený). ?
Re #42287 Axel: Nuž neviem, ale tu vždy bol spokojný ten čo niečo navrhoval, verejná diskusia nebola (ešte by sme to pripomienkami pokazili).