Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: t.p #42289:
to som cakal ze niekto sa na to spyta:) myslel som vyprazdnovanie zastavky viacerymi linkami (iducimi rovnakym smerom) konstantnymi intervalmi, tak aby nebol niektory spoj plnsi a niektory prazdnejsi, pricom nezalezi na tom ze jedna linka je expres a druha nie
Reply on: Irisb #42298:
Dusil, ale keď už jak klesal k Alpinke tak už trošku pustil brzdu... ?
Reply on: Dispecer #42294:
ale dusil ten motor, som to musel po par sekundach vypnut ? ?
Reply on: tbus #42296:
No tie elektricky sa tam len predchadzaju, nie obiehaju. Ked pojdu L3 a L7 v zavese, tak sa neobehnu, jedine, ze by tesne pred odbocenim smerom na Jazero bola dalsia vyhybka 😉
Reply on: pedro77 #42284:
je minimalne jedno miesto kde sa elektricky obiehaju denne.. pri VSS smerom z mesta L4 iduca do barce obieha cakajucu L3/L7 na predradovacej kolaji ?
Neviem čo sa deje s linkou 15 ale včera od zastavky poliklinika vychod nesla na 11 ale 17 alebo meskala a dnes vobec nesla 15 z carrefour na furcu co podla cestovneho ma ist zo zastavky stara nemocnica o 11:29 !!! Nech si DPMK urobi poriadok s 15 !! ❗
Reply on: Axel #42292:
Lebo v DPMK komunikacna strategia a change management su nezname pojmy ? ?
Reply on: Nodes #42291:
Preco substratu nikto nevysvetli vyhody zavedenia zmeny?
(resp. preco ich nevysvetli poriadne a navyse tak, aby to substrat aj pochopil?)
Ked substrat nesuhlasi so ZAVEDENYMI (a nie len planovanymi) zmenami, tak tie zmeny substratu asi lepsi stav nepriniesli... (a to nehovorim teraz o Krasnej/Jazere, ale vseobecne).
Ja pozitivne zmeny vidim, no obcas sa mi tiez hlava zastavuje.

Mozeme sa tu natahovat, ale kazda jedna zmena, ktora doteraz prisla, tu bola zavedena stylom - rozhodli sme sa tak a takto to bude (a je jedno ze kto rozhodol) a novy stav k tomuto datumu akceptujte. Nikdy som nikde nevidel jeden jediny informacny material, kde by boli napisane body A-F s titulkom: zmena Vam prinesie tieto vyhody...
Axel: Taketo nazory maju za nasledok to, ze sme v dzungli sto rokov za opicami. A navzdy tam zostaneme. Lebo sak ked to bolo dobre 30 rokov, tak bude dobre dalsich 30. Lebo ludia tak chcu.
Reply on: Axel #42285:
"A ked im to vie niekto vybavit, je to jeho sikovnost..."

Skôr politický nátlak, nie? 2009 a 2010 budú supervolebné roky. Preto nieje problém niečo v pozadí vybaviť (52L, 13) a schovať to za údajnú občiansku nespokojnosť. Teraz sa bude chcieť každý vytiahnuť, čo on všetko spravil. Samozrejme aj tej druhej strane, ktorá musela byť po vôli sa niečo ujde (minimálne niekde teplý flek zaistený). ?

Re #42287 Axel: Nuž neviem, ale tu vždy bol spokojný ten čo niečo navrhoval, verejná diskusia nebola (ešte by sme to pripomienkami pokazili).
Reply on: pedro77 #42284:
mozes prosim vysvetlit termin konstantne vyprazdnovanie zastavok ?
Reply on: TA #42280:
Suma summarum z toho vyplýva to, že zrýchlenie ED treba vykonať inak :
- tvrdá preferencia ED na kompletne všetkých CSS;
- prispôsobenie chronometráží;
- rekonštrukciou tratí a podobne...

S tymto suhlasim. Lenze radsej budem jazdit zvrhlym expresom, ako do dochodku cakat, ze sa nieco zmeni. A mozete ma kamenovat...
Reply on: Nodes #42270:
Spytam sa mozno sprostost, ale co je ucelom MHD? Nespokojny substrat a spokojny dopravny inzinier?
Reply on: TA #42245:
Preco rozmaznancom z Krasnej? Navrhujem urobit prieskum aj na Jazere, kolko ludi by suhlasilo so zastavkami na Juznej triede na znamenie/resp. zexpresnenie bez zastavovania a skratenim cesty do mesta o par minut...
Reply on: pedro77 #42224:
Toto tu vypisujem stale. Preco ma byt Krasna spokojna s horsim riesenim? Je len logicke ze nie su spokojni s prestupom a dlhsim casom cestovania. A ked im to vie niekto vybavit, je to jeho sikovnost...
Reply on: TA #42280:


1. L3 a L7 nemaju rovnake intervaly, su sice urcite casove useky ked maju ale ak si prestudujes CP, zistis ze L7 chodi v niektorych hodinach castejsie.

2. samozrejme intervaly by sa prekladali na zaciatku trasy, t.j. na jazere a a opacne na NO, to kedy dorazia do ciela nie je podstatne, ide o tzv. konstantne vyprazdnovanie zastavok.

3. elektricky sa dobiehat nebudu, pretoze prazske intervaly tu zatial nemame, cela trasa trva vazec-NO 18 minut a tymto by sa to dalo stlacit povedzme na 12-13, intervaly by museli byt kazdych 5minut spoj, aby sa zacali dobiehat.

4. no ale to snad nemyslis vazne, ze ked pojde pomala trojka tak substrat do nej nenastupi a pocka si na rychlu sedmicku ?? ved s tou trojkou budu doma skor, elektricky sa obehovat predsa nevedia.

5. s tou preferenciu mas pravdu, ale zrovna s tou "tvrdou" by som bol napr. na triede snp opatrny, chcelo by to nejaku makku:) resp. inteligentnu preferenciu tak aby nezacali koli nej vznikat zapchy, to by bola vynikajuca tema na diplomovu pracu
Reply on: Dispecer #42281:
"Vo väčšine novinových stánkov na Hlavnej ulici v týchto dňoch cestovné lístky prakticky nezoženiete."
A prečo práve na Hlavnej ulici by ich trebalo? Veď už ani koňka po nej nejazdí... ?
Reply on: Kari #42279:
DPMK je stat v state. Mozno ma aj vlastnu menu.
Reply on: Kari #42279:
http://www.ta3.com/sk/reportaze/109075_problemy-s-cestovnymi-listkami

TA3 :: Problémy s cestovnými lístkami
"Ani dva týždne po zmene cestovných lístkov v košickej mestskej hromadnej preprave nie sú cestujúci spokojní s ich dostupnosťou. V centre mesta sa zháňajú len veľmi ťažko a ak práve nefungujú automaty, občania si musia kúpiť podstatne drahší lístok u vodiča."

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.