Myslite si, že je normalne ak cestujuci nadava vodičovy a vyhraža sa mu a keď na to vodič upozorni do vysielačky tak ho JCX 1 posiela na psychotesty (vodiča)
? Podľa mňa je to na hlavu a keď mu to niekto otvorene povie tak sa vyhraža priemiami ? ?
V tomto meste su ľudia naučeni, že vodič nie je nič, môžu ho poslať kam chcu, povedať mu hocičo a ešte zato premie menšiu vyplatu ☠
? Podľa mňa je to na hlavu a keď mu to niekto otvorene povie tak sa vyhraža priemiami ? ? V tomto meste su ľudia naučeni, že vodič nie je nič, môžu ho poslať kam chcu, povedať mu hocičo a ešte zato premie menšiu vyplatu ☠
Neviem či sa nezvyšili aj pokuty (možno davnejšie)

Sarko
Stromova alej moze ostat v pohode zachovana. Stale som uvadzal iba vyuzitie sucasnej 4-prudovej komunikacie - 2 prudy s protismernou prevadzkou BUS pruhov blizsie pri domoch, kde je vedeny aj plynovod a 2 prudy s elektrickovou tratou blizsie pri aleji stromov.
Skutocna pricina zrusenia trate s existenciou plynovodu nesuvisi. Jedna z pricin, ktore sa uvadzaju v roznych publikaciach je, ze sa v roku 1964 spustila prevadzka na trati do VSZ a v roku 1965 otvorila nova elektrickova vozovna na Bardejovskej ul. a planovala sa prevadzka uz len velkokapacitnymi elektrickami a dokonca iba v rozsahu sucasnych liniek R!
A tak bolo este v tom case rozhodnute o zruseni trati do Cermela, obce Tahanovce, NMM - Zel. stanica a trat Bozeny Nemcovej. Ta ako jedina prezila vdaka zavedeniu linky R4.
Tu niekde by som videl PARALELU projektu RYCHLODRAHY s projektom regiotramu KORID - vyuzit elektrickovu siet na prevadzku regiotramu a zvysne nechat zrusit... Takze 60-te roky sa po 40 rokoch mozu ZNOVA ZOPAKOVAT...
Co sa tyka nielen rozvodov plynovodu, ale aj napr. parovodu, ktore mesto doslova prespikovali, tak sa to riesi tzv. KATODOVOU OCHRANOU proti BLUDIVYM PRUDOM z elektrickovej trate. Ta sa v minulom desatroci zavadzala takmer po celej sieti elektricovych trati.