Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pedro77 #42224:
Toto tu vypisujem stale. Preco ma byt Krasna spokojna s horsim riesenim? Je len logicke ze nie su spokojni s prestupom a dlhsim casom cestovania. A ked im to vie niekto vybavit, je to jeho sikovnost...
Reply on: TA #42280:


1. L3 a L7 nemaju rovnake intervaly, su sice urcite casove useky ked maju ale ak si prestudujes CP, zistis ze L7 chodi v niektorych hodinach castejsie.

2. samozrejme intervaly by sa prekladali na zaciatku trasy, t.j. na jazere a a opacne na NO, to kedy dorazia do ciela nie je podstatne, ide o tzv. konstantne vyprazdnovanie zastavok.

3. elektricky sa dobiehat nebudu, pretoze prazske intervaly tu zatial nemame, cela trasa trva vazec-NO 18 minut a tymto by sa to dalo stlacit povedzme na 12-13, intervaly by museli byt kazdych 5minut spoj, aby sa zacali dobiehat.

4. no ale to snad nemyslis vazne, ze ked pojde pomala trojka tak substrat do nej nenastupi a pocka si na rychlu sedmicku ?? ved s tou trojkou budu doma skor, elektricky sa obehovat predsa nevedia.

5. s tou preferenciu mas pravdu, ale zrovna s tou "tvrdou" by som bol napr. na triede snp opatrny, chcelo by to nejaku makku:) resp. inteligentnu preferenciu tak aby nezacali koli nej vznikat zapchy, to by bola vynikajuca tema na diplomovu pracu
Reply on: Dispecer #42281:
"Vo väčšine novinových stánkov na Hlavnej ulici v týchto dňoch cestovné lístky prakticky nezoženiete."
A prečo práve na Hlavnej ulici by ich trebalo? Veď už ani koňka po nej nejazdí... ?
Reply on: Kari #42279:
DPMK je stat v state. Mozno ma aj vlastnu menu.
Reply on: Kari #42279:
http://www.ta3.com/sk/reportaze/109075_problemy-s-cestovnymi-listkami

TA3 :: Problémy s cestovnými lístkami
"Ani dva týždne po zmene cestovných lístkov v košickej mestskej hromadnej preprave nie sú cestujúci spokojní s ich dostupnosťou. V centre mesta sa zháňajú len veľmi ťažko a ak práve nefungujú automaty, občania si musia kúpiť podstatne drahší lístok u vodiča."
Reply on: pedro77 #42275:
najskôr si si len zle všimol, lebo L 3 a L 7 majú navlas rovnaké intervaly.
Ak by napr. L 3 stála na Južnej triede len pri Rybe a ponechal by si súčasné odchody z Važeckej, tak by stiahla na NO L 7 o x minút. No a tým pádom opačným smerom by si musel zrušiť dokonalú koordináciu a posunúť odchody práve o tých x minút, aby sa to vyrovnalo, inak by zase L 3 smerom na Jazero dobiehala L 7. Samozrejme, ak by si uvažoval s prvotným posunom odchodov z opačnej strany, platilo by to opačným smerom. Princíp by však bol rovnaký.

Môžeš oponovať, že nevadí, že bude L 3 smerom na Jazero dobiehať L 7, ale koho potom donútiš cestovať L 7, ak cestujúpci budú vedieť, že im stačí ísť neskôr L 3 o pár minút a pritom budú relatívne skôr na Jazere? Tým by si dosiahol len to, že L 3 by chodila natrieskaná a L 7 by vozila vzduch. A zase - tým by si si znepriatelil Jazero, lebo Jazerčania by tvrdili, že " ich " spoje chodia preplnené ( lebo ako husi by sa trepali do rýchlejšieho spoja ).

Suma summarum z toho vyplýva to, že zrýchlenie ED treba vykonať inak :
- tvrdá preferencia ED na kompletne všetkých CSS;
- prispôsobenie chronometráží;
- rekonštrukciou tratí a podobne...

Lenže toho sa v KE nedočkáme, a preto potom vznikajú rôzne zvrhlé " expresné " nápady ( neber to osobne ? ).
DPMK emitoval nejaké vlastné papierové Eurá? Lebo tie bežne používané automat v budove ŽST odmieta brať, berie len mince. Asi zmrzol, ako dnes múdro na TA3 povedala p. Murová ?
Reply on: dragula #42274:
Samozrejme, ze nie je povinna. Je to reklama ako kazda ina (hoci mozno je bartrovana).

Mimochodom, v BA mas kvantum vozov s SPP reklamou.
Reply on: Peter55 #42276:
O tom sa tu popisalo mnoho stran.
Reply on: Nodes #42270:
A čo j epodľa teba lepšie, to čo chu ľudia čo s tym cestuju každy deň alebo to čo chce ten kto to videl na papieri raz v živote?
Reply on: TA #42273:
nejaky vyrazny zasah do koordinacie L3 a L7 netreba. prekladanie netreba menit, len ide o to ze maju v niektorych casoch rozne intervaly a expres by stal aj na jazere, ja si myslim ze jazero by bolo len rado.
Reply on: 810zssk #42267:
Zaujímalo by ma ako je to s reklamou SPP na plyňákoch. Kým my ich musíme mať v otrasnej farebnej kombinácii, hlavne čo sa tedomov týka (výber odtieňov farieb) tak u Bratislavy sa môže použiť kľudne červený náter ako podklad pre Little big city.
A tak sa pýtam, tá reklama na SPP nie je celoslovenská? a povinná?
Alebo len podmienky neplatia pre všetkých rovnako?
Reply on: pedro77 #42268:
" Samozrejme je treba upravit harmonogram tak aby si elektricky na south avenue nezavadzali. "

--->>> ak posunieš spoje L 3 alebo L 7, tak dosiahneš akurát to, že vyhovieš Krasňanom, ale znepriatelíš si celé Jazero, lebo zrušíš súčasnú dokonalú koordináciu týchto dvoch L. Tak čo je vyhovujúcejší stav? Keď sa vyše 25000 obyvateľov Jazera prispôsobuje cca 3500 obyvateľom Krásnej alebo naopak ❓
Reply on: Nodes #42271:
No čo Ty vieš. ?

Semafór čo strimuje (nie streamuje). ?
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=12.1.2009/96495K
Reply on: eMareq #42269:
Nechcel by som sa dozit toho, ze budem mat palicu. Ale su veci, ktore si nevyberame. Miesto, kde chceme byvat, ano.
Reply on: pedro77 #42268:
Samozrejme, ze substrat si zvykol na kuzmovinu a na vsetky nezmysly. Len nie vsetko, co chce substrat, je automaticky dobre.
Reply on: Nodes #42263:
Budeš chodiť o palici a okolo Teba prefrčí L52: Krásna - Šaca. ?

Českú dopravu ochromí masový štrajk
http://www.sme.sk/c/4259157/cesku-dopravu-ochromi-masovy-strajk.html

V ČR idú dopraváci štrajkovať + ochromená bude MHD v Praze. A u nás? Psi zabrechajú (pospisujú sa ďalšie štrajkové pohotovosti), nakoniec sklopia uši, chvost a karavána ide ďalej. Medzitým prídu soudruzi z vedenia mesta, čosi nasľubujú, že konečne bude lepšie (hlavne teraz neštrajkujte, lebo idú voľby do MZ, KSK, NRSR atď. ako budeme vyzerať) a život ide ďalej...
Reply on: Nodes #42263:
ano, nezmysel, ale ludia si na nu zvykli, ten kto nema cas nazvys preferuje expres aj ked sa nanho musi fixovat, ja som navrhol aby sa urobila expresna elektrickova linka a to vsetky alebo niektore spoje L7 (pripadne L3) v useku NO-VSS by stala len pri rybe, neviem preco by juzna trieda obzvlast jej juzna cast mala mat take caste spojenie s centrom, cielom toho je priblizit sa k jazdnej dobe expresu L38 resp. L52 a ten zrusit, pricom L13 z krasnej by nadvazovala na tieto spoje L7,resp.L3. Samozrejme je treba upravit harmonogram tak aby si elektricky na south avenue nezavadzali.
info: po LBC jazdia nove faceliftovane Tedomy vo farbach DPML.( foto: http://bus.tedom.cz/zobraz-galerii.php?id_gal=21&sab=1 ) Vyzeraju ovela lepsie ako stare a podla toho co som videl zvonku tak aj technika doznala vylepsenia (blikace LED a pod).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.