dobre na to ides, len musis mat napamati ze substrat je lenivy, hlavne lenivy uvazovat a teda nieje tym spravnym ukazovatelom kvality LV. Uvediem priklad, chces sa dostat z hlavnej posty na postupimsku, momentalne je tu snad mozno 1x v historii priama linka a to L17, je cast ludi ktori ju budu vyuzivat a budu proti jej pripadnemu zruseniu , no ale potom tu mame cast ludi, ktorym je ukradnuta a radsej pojdu elektrickou ktora ide kazdu chvilu (L2,4,7) na NO a tam prestupia na L15,20+71,72,50, ktore takisto poju kazdu chvilu a pri dobrej konstelacii spojov budu v cieli takto rychlejsie. No a teraz podla ktorej skupiny ludi sa riadit pri tvorbe LV ??
to som cakal ze niekto sa na to spyta:) myslel som vyprazdnovanie zastavky viacerymi linkami (iducimi rovnakym smerom) konstantnymi intervalmi, tak aby nebol niektory spoj plnsi a niektory prazdnejsi, pricom nezalezi na tom ze jedna linka je expres a druha nie
No tie elektricky sa tam len predchadzaju, nie obiehaju. Ked pojdu L3 a L7 v zavese, tak sa neobehnu, jedine, ze by tesne pred odbocenim smerom na Jazero bola dalsia vyhybka
Neviem čo sa deje s linkou 15 ale včera od zastavky poliklinika vychod nesla na 11 ale 17 alebo meskala a dnes vobec nesla 15 z carrefour na furcu co podla cestovneho ma ist zo zastavky stara nemocnica o 11:29 !!! Nech si DPMK urobi poriadok s 15 !!
Preco substratu nikto nevysvetli vyhody zavedenia zmeny?
(resp. preco ich nevysvetli poriadne a navyse tak, aby to substrat aj pochopil?)
Ked substrat nesuhlasi so ZAVEDENYMI (a nie len planovanymi) zmenami, tak tie zmeny substratu asi lepsi stav nepriniesli... (a to nehovorim teraz o Krasnej/Jazere, ale vseobecne).
Ja pozitivne zmeny vidim, no obcas sa mi tiez hlava zastavuje.
Mozeme sa tu natahovat, ale kazda jedna zmena, ktora doteraz prisla, tu bola zavedena stylom - rozhodli sme sa tak a takto to bude (a je jedno ze kto rozhodol) a novy stav k tomuto datumu akceptujte. Nikdy som nikde nevidel jeden jediny informacny material, kde by boli napisane body A-F s titulkom: zmena Vam prinesie tieto vyhody...
Axel: Taketo nazory maju za nasledok to, ze sme v dzungli sto rokov za opicami. A navzdy tam zostaneme. Lebo sak ked to bolo dobre 30 rokov, tak bude dobre dalsich 30. Lebo ludia tak chcu.
"A ked im to vie niekto vybavit, je to jeho sikovnost..."
Skôr politický nátlak, nie? 2009 a 2010 budú supervolebné roky. Preto nieje problém niečo v pozadí vybaviť (52L, 13) a schovať to za údajnú občiansku nespokojnosť. Teraz sa bude chcieť každý vytiahnuť, čo on všetko spravil. Samozrejme aj tej druhej strane, ktorá musela byť po vôli sa niečo ujde (minimálne niekde teplý flek zaistený). ?
Re #42287 Axel: Nuž neviem, ale tu vždy bol spokojný ten čo niečo navrhoval, verejná diskusia nebola (ešte by sme to pripomienkami pokazili).
Suma summarum z toho vyplýva to, že zrýchlenie ED treba vykonať inak :
- tvrdá preferencia ED na kompletne všetkých CSS;
- prispôsobenie chronometráží;
- rekonštrukciou tratí a podobne...
S tymto suhlasim. Lenze radsej budem jazdit zvrhlym expresom, ako do dochodku cakat, ze sa nieco zmeni. A mozete ma kamenovat...
Preco rozmaznancom z Krasnej? Navrhujem urobit prieskum aj na Jazere, kolko ludi by suhlasilo so zastavkami na Juznej triede na znamenie/resp. zexpresnenie bez zastavovania a skratenim cesty do mesta o par minut...
Toto tu vypisujem stale. Preco ma byt Krasna spokojna s horsim riesenim? Je len logicke ze nie su spokojni s prestupom a dlhsim casom cestovania. A ked im to vie niekto vybavit, je to jeho sikovnost...
1. L3 a L7 nemaju rovnake intervaly, su sice urcite casove useky ked maju ale ak si prestudujes CP, zistis ze L7 chodi v niektorych hodinach castejsie.
2. samozrejme intervaly by sa prekladali na zaciatku trasy, t.j. na jazere a a opacne na NO, to kedy dorazia do ciela nie je podstatne, ide o tzv. konstantne vyprazdnovanie zastavok.
3. elektricky sa dobiehat nebudu, pretoze prazske intervaly tu zatial nemame, cela trasa trva vazec-NO 18 minut a tymto by sa to dalo stlacit povedzme na 12-13, intervaly by museli byt kazdych 5minut spoj, aby sa zacali dobiehat.
4. no ale to snad nemyslis vazne, ze ked pojde pomala trojka tak substrat do nej nenastupi a pocka si na rychlu sedmicku ?? ved s tou trojkou budu doma skor, elektricky sa obehovat predsa nevedia.
5. s tou preferenciu mas pravdu, ale zrovna s tou "tvrdou" by som bol napr. na triede snp opatrny, chcelo by to nejaku makku:) resp. inteligentnu preferenciu tak aby nezacali koli nej vznikat zapchy, to by bola vynikajuca tema na diplomovu pracu
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
t.p