Reply on: Vladimír #4094:
Mne slo o to, ze DPMK ma natlacenu soru prazdnych cestovnych poriadkov (doslova hrby) a kvoli nim by si musel dat vyrabat sotware (ak by chcel zachovat povodny styl cestovnych poriadkov), alebo ich vsetky do jedneho vyhodit v lepsom pripade rozdat 

Uznas sam, ze keby si kupili program, ktory by vyrabal zastavkove cestovne poriadky inaksim sposobom (nie ako teraz), vyslo by ich to drahsie.
Sluzobne cestovne poriadky sa robia v Exceli, ktory je na to vhodny.
Naviac je to aj estetickejsie, ako sucha trojdielna ciernobiela tabulka. Spomenul som si, ze SAD pouziva SW (ak sa nemylim EMTEST) na vyrobu CP.
Sarko
Čo sa týka podávania informácií, je to naozaj len na dobrej vôli vodiča. Stane sa, že sa cestujúci raz stretne s vyčerpávajúcou odpoveďou, inokedy aj s pokývaním pliec. Treba pritom rozlišovať, či ide o otázku v rámci MHD alebo napr. otázky vhodné skôr pre pracovníka informačného centra. Myslím, že žiaden vodič neodmietne odpovedať na stručne a jasne formulovanú otázku. Cestujúci si to niekedy sami komplikujú zbytočným zdržiavaním a kladením protiotázok v štýle "ale mne povedali, že sa tam dostanem tou a tou linkou", pričom si neuvedomujú, že takto spochybňujú vodičovu odpoveď a nechuť odpovedať pri ďalšej príležitosti. No a napokon, čo zamestnávateľ neohodnotí, to by zamestnanci ani robiť nemali. Ak niekto v zamestnaní vyvíja nadštandardné úsilie, často to zamestnávateľ začne považovať ako bežný postup (alebo vzorný príklad) a bez náležiaceho ohodnotenia začne to isté požadovať aj od ostatných zamestnancov. A tak si dotyčný uškodí nielen sebe, ale aj kolegom. Môže sa tiež stať, že zamestnávateľ pre takéto úsilie ani nemá pochopenie. Po niekoľkých strávených rokoch v radoch DPMK každý pochopí, čo môže, čo nie a na čo má.