Nechceli ste napísať, že najprv čakáte 30 minút a až potom ďalších 30 cestujete?
Re #34971 PTI: No videl som jednu prezentáciu DPP, tak oni majú v pláne postaviť ďalších 32,4 km tratí do roku 2015 pri priemerných nákladoch 500 M CZK na 1 km ? ? ? Tak by ma úprimne zaujímalo čo sa za tou sumou skrýva?
Pardón ale nie som idiot niekde cestovať pol hodiny, keď za tie isté peniaze som tam za 5 minút. Až taký bohatý niesom, aby som vyhadzoval peniaze za kvalitné cestovanie, ktoré DPMK ponúka. Apropo, chcem sa spýtať ctených humoristov v DPMK, koľko je dnes nevypravených služieb ?
Nie, ďakujem - dvakrát stačilo v predstavenstve, nejakých 5 rokov po ukončení výšky a ešte takých desať rokov ako brigádnik - revízor a vodič električky - je tak akurát dosť. Dnes beriem DPMK ako firmu ktorá existuje a vďaka tejto www.imhd.sk sa dá diskutovať o problémoch dopravy. Aj keď tá diskusia je málokedy konštruktívna.
A ešte jeden poznatok pre dnešný deň: Cez víkend tu bola spomenutá tragédia autobusu pod Furčou, týmto chcem pozdraviť dnešného vodiča limky č.32A (tak svietil Emtest), vozidlo 3207, klbová Karosa, čas 10,00 hod, ktorá sa aj s cestujúcimi rútila dole tr.KVP v smere od Starozagorskej ku Popradskej minimálne 90-km rýchlosťou. Išiel som za ňou IAD, takže tú rýchlosť viem presne určiť podľa svojej, a toho, že som tomuto autobusu absulútne nestačil s dychom.
Len mimochodom, je tu 60-ka. Touto cestou dotyčného vodiča vrátane jeho nadriadených srdečne pozdravujem, a želám, mu, aby sa nestal tiež súčasťou čuernej kroniky !!!
To môže potom aj raz za hodinu jazdiť a nebude konkurovať nikomu. Ja vravím, že ak tam bude malý bus a keď skončia medikom cvičenia v nemocnici, prednášky na UPJŠ, zamestnancom zmena v oboch nemocniciach + duochodcovia, nebude dobre (a to vidím aj dnes keď to okolo NN nechodí). Keď tam bol ešte 15-minútový interval poobede aj vtedy to bolo na hranici únosnosti. Tá linka má veľký potenciál pozbierať cestujúcich...
PTI
Nie, ďakujem - dvakrát stačilo v predstavenstve, nejakých 5 rokov po ukončení výšky a ešte takých desať rokov ako brigádnik - revízor a vodič električky - je tak akurát dosť. Dnes beriem DPMK ako firmu ktorá existuje a vďaka tejto www.imhd.sk sa dá diskutovať o problémoch dopravy. Aj keď tá diskusia je málokedy konštruktívna.
A ešte jeden poznatok pre dnešný deň: Cez víkend tu bola spomenutá tragédia autobusu pod Furčou, týmto chcem pozdraviť dnešného vodiča limky č.32A (tak svietil Emtest), vozidlo 3207, klbová Karosa, čas 10,00 hod, ktorá sa aj s cestujúcimi rútila dole tr.KVP v smere od Starozagorskej ku Popradskej minimálne 90-km rýchlosťou. Išiel som za ňou IAD, takže tú rýchlosť viem presne určiť podľa svojej, a toho, že som tomuto autobusu absulútne nestačil s dychom.
Len mimochodom, je tu 60-ka. Touto cestou dotyčného vodiča vrátane jeho nadriadených srdečne pozdravujem, a želám, mu, aby sa nestal tiež súčasťou čuernej kroniky !!!