Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #34966:

Rekonštrukcia električkových tratí v KE sa finančne začína vyrovnávať cene za výstavbu diaľnic na Slovensku ....
Reply on: TA #34963:

A načo by ich kupovali, keď DPMK supľuje ich vnútrozávodovú dopravu ?
Reply on: eMareq #34959:

Tú električku 5 cez Južnú triedu , NO, tr.SNP po Amfiteáter som niekedy navrhol ja, zrušil ju DPMK.
Reply on: regeta #34961:

Nie, ďakujem - dvakrát stačilo v predstavenstve, nejakých 5 rokov po ukončení výšky a ešte takých desať rokov ako brigádnik - revízor a vodič električky - je tak akurát dosť. Dnes beriem DPMK ako firmu ktorá existuje a vďaka tejto www.imhd.sk sa dá diskutovať o problémoch dopravy. Aj keď tá diskusia je málokedy konštruktívna.
A ešte jeden poznatok pre dnešný deň: Cez víkend tu bola spomenutá tragédia autobusu pod Furčou, týmto chcem pozdraviť dnešného vodiča limky č.32A (tak svietil Emtest), vozidlo 3207, klbová Karosa, čas 10,00 hod, ktorá sa aj s cestujúcimi rútila dole tr.KVP v smere od Starozagorskej ku Popradskej minimálne 90-km rýchlosťou. Išiel som za ňou IAD, takže tú rýchlosť viem presne určiť podľa svojej, a toho, že som tomuto autobusu absulútne nestačil s dychom.
Len mimochodom, je tu 60-ka. Touto cestou dotyčného vodiča vrátane jeho nadriadených srdečne pozdravujem, a želám, mu, aby sa nestal tiež súčasťou čuernej kroniky !!!
Reply on: eMareq #34966:

Zahradnik - idiot
Polony - demagog
Reply on: Isidor #34965:
Je medzi nimi nejaký rozdiel? ?

Inak v tej výročnej správe sa píše tiež o obstaraní elektromerov na meranie spotreby u všetkých električiek. Videl to niekto?

Rekonštrukcia esíčka pod mostom VSS stála 10,781 milióna. ?
Reply on: eMareq #34951:
Náš Polóny skôr...
Reply on: TA #34962:
To môže potom aj raz za hodinu jazdiť a nebude konkurovať nikomu. Ja vravím, že ak tam bude malý bus a keď skončia medikom cvičenia v nemocnici, prednášky na UPJŠ, zamestnancom zmena v oboch nemocniciach + duochodcovia, nebude dobre (a to vidím aj dnes keď to okolo NN nechodí). Keď tam bol ešte 15-minútový interval poobede aj vtedy to bolo na hranici únosnosti. Tá linka má veľký potenciál pozbierať cestujúcich...
Reply on: PTI #34955:
a kúpili si ich vôbec?
Reply on: eMareq #34952:
ale veď L 12 nie je jediná L, ktorá chodí okolo nemocníc. Lepší interval jej ani netreba - zbytočne by opäť konkurovala L 7, ako je tomu dnes.

Re #34956 matway : mne sa to javí ako lepšie. Prečo to bdue podľa Teba teraz horšie?
Reply on: PTI #34946:
vidim že ste v obraze ? kedy ste posledny krát cestovali MHD Vás vidim cestovať len autom,viem že je Vám ľúto za DPMK ALE STE V ZLEJ STRANE.
kedy budu nove CP online?
Reply on: PTI #34954:
Veď sa na tú zastávku postavte a urobte si prieskum sami. Okrem zamestnancov Valea (zanedlho sa sťahujúcich na Pereš), resp. niekoľko firiem a predavačky ČS tam niet pre koho stáť večer, a cez víkend ako je deň dlhý vôbec.

"Tu často spomínaný Arpi Sch. mal názor, že na trase každej linky by mali byť iba dve zastávky - východzia a konečná. Vtedy by bola MHD pravideľná a kvalitná. Myslím si, že najlepšia a najkvalitnejšia MHD je vykašľať sa na MHD a hor sa všetci do IAD."

Isteže. Už sme si tú "pravidelnosť" v jeho podaní zažili viac než dosť. Pravidelne náhodne príležitostná alebo náhodne pravidelne príležitostná doprava 2x do hodiny, je to čo každý chcel. A zabudli ste dodať, že z každej možnej konečnej priamo(!!!) na každú inú možnú konečnú. Tak je to predsa najlepšie. On už predsa svoju šancu mal a vééééľmi veľa rokov. Ďakujeme, stačilo! Dnes je trend kdesi úplne inde (len on na to ešte neprišiel, nie je v tom však jediný).

Máte dojem, že keby tu pripadlo 1 auto na jedného človeka bolo by lepšie? Vstávať v noci okolo 3.00, aby som niekde docestoval a vracať sa neskoro večer, lebo vtedy budú cesty ako tak priechodné je to správne riešenie?

Re #34955 PTI: Predtým toto spojenie nemocníc robila linka 5. A neslúžila len zamestnancom oboch nemocníc.
Reply on: Papyr #34947:
Myslel som tabulku kde bol priemerny vek typov vozidiel. A zajazdovy MAN je len jeden a aj tak ma desatinne cislo. Ale uz chapem preco 😉
Reply on: absik #34944:
v Košiciach sa už skratka MHD vysvetľuje ako Môžeme Hundrať Donekonečna a DPMK ako Dakedy Príde Možno Kua ?
Reply on: TA #34945:
ako si prišiel na to že sa 12-tka vráti k lepšiemu?mal si na mysli asi k horšiemu, nie?
Reply on: eMareq #34952:

Pri jednaniach s p.dnešným ministrom Rašim keď ešte riadil košické zdravotníctvo, tvrdil, že potrebuje prepojenie novej a starej nemocnice ako jednej zdravotníckej firmy od DPMK dočasne, že FN zakúpia minibusy a budú si robiť kyvadlovku pre pacientov a zdravotný personál sami. Takže tú kyvadlovku ide naďalej robiť DPMK, aj keď sa jedná vlastne o vnútrozávodovú dopravu.
Reply on: eMareq #34951:

MHD by mal byť nejaký systém, pokiačľ možno logický a fungujúci. Určiť na vnútromestských linkách ED na Južnej triede 1 zastávku na znamenie nie je systém. Čo sa tým dosiahne ? Len konflikty vodič - cestujúci, vzniknú rizikové situácie vo vozidle aj mimo neho. Systém bol zastávky na znamenie na rýchlodráhe, kde bol hlavný účel zrýchlenie dopravy do VSŽ na smeny. Ale zastávka na znamenie južná trieda 125 je blbosť. Zvýši sa tým kvalita cestovania ? Koľko nových potenciálnych cestujúcich tým získa DPMK ? Maximálne vodiči ED si prídu na svoje a najmä v nočných hodinách budú skúšať na tomto úseku svoje schopnosti ala Schumacher.
s tými zastávkami na znamenie ešte jednu poznámku. Tu často spomínaný Arpi Sch. mal názor, že na trase každej linky by mali byť iba dve zastávky - východzia a konečná. Vtedy by bola MHD pravideľná a kvalitná. Myslím si, že najlepšia a najkvalitnejšia MHD je vykašľať sa na MHD a hor sa všetci do IAD.
Reply on: eMareq #34924:
pocet prepravenych cestujucich vsak od roku 2001 narastol, rok 2007 sa zhruba vyrovnal roku 2005. Zretelny je pokles cestujucich u elektricky a narast u AD od 2001.
Reply on: TA #34945:
V poobedňajšej špičke na tejto linke s intervalom 1 Schwartz to bude žúžo, keď sa bude chcieť do toho MALÉHO busu dostať duochodcovské osadenie z jednej nemocnice, druhej nemocnice, pošty, študenti čo praxujú v st. nemocnici. Bude že to veselo... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.