vraj "Najčastejšie otázky z ankety - nové linkové vedenie":
Otázka:
Prečo sú niektoré mestské časti (napr.Ťahanovce) preferované viac, ako iné (Furča, KVP)?
?
http://www.dpmk.sk/content/view/100/124/
toto je zaujímavé
"spojenie KVP – Furča"
V opačnom smere budú na cestovných poriadkoch trolejbusov vyznačené spoje, z ktorých bude na Mieri zabezpečený rýchly prestup na linku 18. ?
Otázka:
Prečo sú niektoré mestské časti (napr.Ťahanovce) preferované viac, ako iné (Furča, KVP)?
?
http://www.dpmk.sk/content/view/100/124/
toto je zaujímavé
"spojenie KVP – Furča"
V opačnom smere budú na cestovných poriadkoch trolejbusov vyznačené spoje, z ktorých bude na Mieri zabezpečený rýchly prestup na linku 18. ?
PTI
Nie, ďakujem - dvakrát stačilo v predstavenstve, nejakých 5 rokov po ukončení výšky a ešte takých desať rokov ako brigádnik - revízor a vodič električky - je tak akurát dosť. Dnes beriem DPMK ako firmu ktorá existuje a vďaka tejto www.imhd.sk sa dá diskutovať o problémoch dopravy. Aj keď tá diskusia je málokedy konštruktívna.
A ešte jeden poznatok pre dnešný deň: Cez víkend tu bola spomenutá tragédia autobusu pod Furčou, týmto chcem pozdraviť dnešného vodiča limky č.32A (tak svietil Emtest), vozidlo 3207, klbová Karosa, čas 10,00 hod, ktorá sa aj s cestujúcimi rútila dole tr.KVP v smere od Starozagorskej ku Popradskej minimálne 90-km rýchlosťou. Išiel som za ňou IAD, takže tú rýchlosť viem presne určiť podľa svojej, a toho, že som tomuto autobusu absulútne nestačil s dychom.
Len mimochodom, je tu 60-ka. Touto cestou dotyčného vodiča vrátane jeho nadriadených srdečne pozdravujem, a želám, mu, aby sa nestal tiež súčasťou čuernej kroniky !!!