Reply on: Sarko #27994:
Ak sú pochybenia kto to asi vymyslel, môžem poslať na Vašu emailovú adresu kópiu Košického korzára zo 16.10.2003, strana 3, článok: mi Košický korzár, zo dňa 16.10.2007, strana 3 - článok "Zápcham na križovatkách možno lacno zabrániť", podtitulok P.Titl: Zmenou dopravného značenia a signalizácie by sa priepustnosť zvýšila až o 40 %.
V archíve Korzára tento článok nie je publikovaný.
Sú to viac ako 4 roky, čo som tento návrh prezentoval v médiách, ale reakcia bola temer nulová. Záujmom mesta nie je riešiť dopravné problémy, stále sa čaká na bohatých investorov, ktorých podojíme, aby niečo poriešili. Aj
povinnosti mesta - napr. rozšírenie Palackého pod železničným podjazdom - mesto odsunulo na štát, aj keď Štúrova ulica už dávno nie je štátnou, ale mestskou komunikáciou.
P.Titl
Isidor
1. (Navrhovaná) L30 je Optima - Pereš - Lorinčík - Optima.
2. Ale ak 71ka v úseku Lingov - NO posilnenie nepotrebuje...? Nie som autor LV ani k tomu nemám čísla, len tak si myslím. A počet vozkm je obmedzený.
3. Pražské metro chodí niekedy aj každých 110 sekúnd (C, špička) ? Max. interval je 10 minút (neskoro večer).
Z OC Važec je v špičke navrhovaných 16 spojov za hodinu, teda priemerne každé 3-4 minúty. Mimo špičky 10 (čiže každých 6 minút, aj keď takto presne skoordinovať sa to nebude dať, keďže sú tam rozdielne intervaly ?)
Isteže by sa zmeny v doprave mali zakladať vždy na prieskumoch obsadenosti vozidiel, prepravných vzťahoch atď.; ja (možno naivne) verím, že v tomto návrhu DP tomu tak je (bez ohľadu na nespokojné výkriky, ktoré sa všade vynárajú - každému jednotlivcovi zhýčkanom tým "svojím" priamým spojom sa nevyhovie nikdy), skôr sa obávam že také "domáce" linkové vedenia a vôbec komentáre sú postavené len na obmedzených osobných skúsenostiach ("Ta načo je Čermeľu a Alpinke vôbec nejaký autobus??" - som si prečítal asi dvakrát na fóre hckosice.sk ?)