Reply on: PTI #28456:
Viem, kto a kedy zrusil UDI.. Pana Krizana poznam osobne, samozrejme v tom case, ked sme sa casto stretavali som este o zruseni UDI z jeho strany nevedel. Teraz, ked sa stretneme mu to pekne vytmavim a som zvedavy, ake ma argumenty na tento nezmysel, ktory urobil. Kedze viem, kto ste, rad by som vedel, ako instituciu UDI nanovo zriadit. Primator sa pri stretnuti s nami a s nasim Zdruzenim na podporu ekologickej dopravy v Kosiciach vyjadril, ze nemame dobreho dopravneho inziniera, zbehleho v tychto veciach, ktory by sa mohol ujat funkcie v pripadnom UDI. Takze aj keby sme do mesta opat dostali UDI, koho navrhujete ako hlavneho dopravneho inziniera ? Pretoze rozmyslame o tom, ze trosku je potrebne pritlacit na mesto, aby UDI znovu fungovala. Ale to je nemozne, ked sa do toho pusti iba nase zdruzenie. Dufam, ze ak sa podari toto urobit a poslanci to podporia, ze najdeme dostatok ludi, ktori chcu pomoct doprave. Opakujem, ktori CHCU pomoct. V zmysle, ze ich to bavi a maju zaujem o rozvoj mesta.
grofmathias
Jasná vec, nevšimol som si ten Lorinčík v popise zastávok.
Pražskú dopravu s košickou nemožno porovnávať, má oveľa väčší vozový park a širšiu sieť komunikácií, kadiaľ viesť linky.
To jazero bude kvôli električkám stále asi najväčším problémom. Skoordinovať L9 s autobusmi, ktorých dráhu križuje v tzv. prestupných uzloch a tie následne skoordinovať s L3 a L7 v centre mesta neviem, či sa dá. Uvidíme. Veď ja som nepovažoval pôvodné linkové vedenie a intervaly výprav za zlé, v príspevku som len upravil niektoré trasy s tým, že by sa približná dĺžka trás zachovala. Neviem, čo je mi tu vyčítané. Takisto môže prezentovať "svoje" LV každý na tomto fóre.
Ja cestujem veľa a využívam prestupy, tiež by som nerád vyčkával na následný spoj, tak som sa rozhodol, že predstavím svoj návrh. Nepreferoval som sídl. KVP, keďže tu bývam, ponechal som počet spojov aj THC furči sa pridalo aj Jazeru....Neschvaľujem, takže sa všetko uvidí, ako to dopadne. Každopádne, 4-zastávkový lístok nahradiť 10(15)-minútovým a potom prestupná tarifa s novým, rýchlejším linkovým vedením nemá prekážok.