Reply on: Sarko #27994:
Ak sú pochybenia kto to asi vymyslel, môžem poslať na Vašu emailovú adresu kópiu Košického korzára zo 16.10.2003, strana 3, článok: mi Košický korzár, zo dňa 16.10.2007, strana 3 - článok "Zápcham na križovatkách možno lacno zabrániť", podtitulok P.Titl: Zmenou dopravného značenia a signalizácie by sa priepustnosť zvýšila až o 40 %.
V archíve Korzára tento článok nie je publikovaný.
Sú to viac ako 4 roky, čo som tento návrh prezentoval v médiách, ale reakcia bola temer nulová. Záujmom mesta nie je riešiť dopravné problémy, stále sa čaká na bohatých investorov, ktorých podojíme, aby niečo poriešili. Aj
povinnosti mesta - napr. rozšírenie Palackého pod železničným podjazdom - mesto odsunulo na štát, aj keď Štúrova ulica už dávno nie je štátnou, ale mestskou komunikáciou.
P.Titl
PTI
Končiť linky v centre mesta je luxus, nie je tam priestor, ide aj o hlučnosť a životné prostredie, ako aj cenu pozemkov. Námestie osloboditeľov nikdy nebola konečné, len pre niektoré posilové linky. Konečná, resp. otočka Bottova sa v rámci dopravného riešenia AUPARKu zachováva. A čo sa týka vlastného dopravného riešenia, AUPARK musí prevziať ako základ schválený územný plán Námestia osloboditeľov.