No išiel som na skúšku 5602 (L14x) - iba pár zastávok, takže píšem popamäti (nepresnosti opravte). Sedí sa v ňom celkom príjemne, sedačky sa mi zdajú akurát veľké. Niektoré sedačky majú aj sklápateľné opierky. V strede je miesto pre jeden vozík. Ulička medzi 1. a 2. dverami sa mi zdala opticky o čosi väčšia ako v SUčkach. Zadná je zase úzka (zdá sa mi rovnaká v porovnaní so SUčkom). Zadný komín už nie je taký typický zaoblený ako v SUčku, ale rovný pri ňom sa nachádzajú ak ma pamäť neklame 3 sedačky. Usporiadanie je prevažne 2+2. Vpredu pri predných dverách je spoločná dvojsedačka a za vodičom tiež. Pri vodičovi je madlo, ktorého sa môže cestujúci chytiť, ale bude zacláňať vodičovi vo výhľade ak sa bude pozerať vpravo. Naozaj priestor u predných dverí je veľmi veľký. Neviem ako je to u ostatných dvoch, ale tomuto tu blbne zrejme databáza, lebo zobrazoval 14x SVORNOS(polovica z)T a nič viac, pričom zastávky zobrazoval OK. Jazda je celkom svižná a motor ak sedí človek vpredu ani nepočuť. Osvetlenie interiéru je žiarivkové a riešené ako svetelný žľab na bokoch vozidla. Akustický systém je takisto na bokoch, ale úplne pri okne. ?
Ja viem, ale potom nechápem zmysel tej dlhej tyče od kabíny k 1. dverám... ? ? ?
Tou tyčou, ktorá mi tam akosi chýba som myslel túto (aká je v už tých spomínaných Karosách) - http://www.imageposter.com/uploads/get/88896 ?
Ja len tak stručne... ?
+ pohodlie
+ priestor
+ brzdy s veľmi dobrým účinkom
+ svižná jazda
- priestor pri 1. dverách sa mi zdá taký nedoriešený, napr. ak stojíte pri kabíne vodiča a z nejakého dôvodu sa nemôžte chytiť tyče s označovačom EM-TEST, tak vlastne nemáte sa čoho chytiť... ? Podľa mňa by to vedelo vyriešiť domontovanie tyče na kabínu vodiča (takúto tyč majú napr. Karosy B 952)
- zdá sa mi, že tie tri sedadlá pri motore za 3. dverami sú vo veľmi úzkom priestore... ?
Upozorňujem adminov na chybu v novinke od 1018 o zaradeni tedomov. Na 22 je v prvom poradi. Predtym to tam bolo dobre uvedene, aj na mail co mi chodia novinky, tak tam to bolo dobre, ale pravdepodobne to bolo dodatocne editovane na stranke v novinky a to na horsie.
no tak mne sa zdala aj ta ulicka dost uzka ved ked sedeli na obidvoch krajnych sedadlach chlapi (tak ako si vy viete sadnut ze nohy na kilometer od seba) tak sa tam nedalo prejst
takisto, prvý dojem z Tedomu celkom fajn...oceňujem, že má viac sedadiel hneď dole /19/ a len 10 vyššie...no i tak starí ľudia na 22ke ráno pindali, že sa tam zle sedí, a že musia na tie sedadlá "liezť" hore...hlavne, že kým im tam chodila Karosa, tak im nerobilo problém vyjsť hore tri schody.....okrem toho, vodič používal dopyt, ale keď niekto nevedel otvoriť dvere, tak ich otvoril nakoniec on ? ...
ja si prajem aby sa vsade kurilo, inak som spokojny, ze som skoro stale cestoval ktckami, potom som spokojny ze sa jazdi paradne na cas a este som spokojny, ze dopytove otvaranie dveri uz celkom pekne kazdemu ide a je to dobra vec.netesi ma iba chlad v niektoryh brikach a vrasky na cele mi robia em testy, kde uspesnost spravneho oznacenia sotva presahuje 60 percent(nie vsetko vytlaci na listok, niekedy vobec neoznaci, niekedy troska zatrhne, niekedy kombinovane ? )
Takze hned zrana som mal moznost mat na zastavke rovno 2 Tedomy naraz. Zvezenie je to na prvy dojem dobre, zatial to nikde neklepe, nehuci a masinista jazdil prijemne plynulo. Ocenujem velky priestor pri prednych dverach, dobre sa tadial vystupuje. Zaujalo ma modre "ultrafialove" stropne svetlo za prednymi dverami, vsetci obleceni v bielom pekne svietili. ?
Je to len moj pocit, alebo maju tedomy skutocne uzsie sedadla ako solarisy?
A musim aj nieco skritizovat ? : zatial ziadne reklamy vo vozidle... ?