Reply on: Sarko #27994:
Ak sú pochybenia kto to asi vymyslel, môžem poslať na Vašu emailovú adresu kópiu Košického korzára zo 16.10.2003, strana 3, článok: mi Košický korzár, zo dňa 16.10.2007, strana 3 - článok "Zápcham na križovatkách možno lacno zabrániť", podtitulok P.Titl: Zmenou dopravného značenia a signalizácie by sa priepustnosť zvýšila až o 40 %.
V archíve Korzára tento článok nie je publikovaný.
Sú to viac ako 4 roky, čo som tento návrh prezentoval v médiách, ale reakcia bola temer nulová. Záujmom mesta nie je riešiť dopravné problémy, stále sa čaká na bohatých investorov, ktorých podojíme, aby niečo poriešili. Aj
povinnosti mesta - napr. rozšírenie Palackého pod železničným podjazdom - mesto odsunulo na štát, aj keď Štúrova ulica už dávno nie je štátnou, ale mestskou komunikáciou.
P.Titl
grofmathias
1) takmer celá navrhovaná trasa NO-Šaca nemocnica sa dá s vynechaním zastávok na rázcestiach s kadejakou poľnou cestou stihnúť do 30 minút.Pozri si súčasný jazdný plán L25.
2) Myslím, že posilový spoj vôbec netreba, nie že netreba linku s číslom 73. Pokiaľ budú vypravené L71,72,19 tak, ako ich navrhujú, je z NO postačujúce spojenie so sídl. KVP
3) OK. Električky viac "unesú", ale do rizík by som zaradil haváriu jednej, pričom ostatné môžu ostať stáť, potom nevykryješ rezervou DPMK následný dopyt po preprave. Ďalším rizikom je prerušenie dodávky el. prúdu.
4) od roku 2005 sa toho dosť zmenilo, myslím. I keď pomer tých čísel sa mi zdá zavádzajúci. Ide o hodnovernosť skúmania, ktoré nemám pred sebou, neviem posúdiť. Hocikto môže predložiť čísla...Tým nechcem ale vyvrátiť skutočnosť, že to takto mohlo byť.
5) Ak je to tak, tak potom ok, len či budú takéto zachádzky efektívne.
6) opäť prestup, v poriadku, cez prestupy sa dostaneš takmer všade, ide o priamosť spojov. Vysvetlil som priame spoje z okolia NO.