Reply on: TA #25532:
Ale ved oni idu stavat samostatny tunel a nie rozsirovat sucasny podjazd. Cize v sucasnom, ak by sa rozbili krajnice pre chodcov, tak by tam v pohode vosli tie 2+2 jazdne prudy pre gumokolovu dopravu ako je to v mapke a v samostatnej casti elektricky. To, co je tam teraz nie je tunel, pretoze tunel sa razi, nie hlbi. A ak sa tam ma naozaj robit tunel, tak to bude pekne drahy spas na taky parmetrovy usek! Ved tam maju tri dalsie mosty, tak nechapem, aky je problem presmerovat osobnu dopravu cez priestor nakladnej stanice, hoci aj s vybudovanim par vyhybiek, ak to na druhom konci nakladnej stanice nie je prepojene.Ten nadjazd pre autobusy (ale aj pre IAD) predpokladam, ze sa robit nebude. Predsa len je to stary plan a v novom projekte sa s tym nemusi pocitat (vysoke naklady uz aj tak predrazenej stavby...). Inak je tam fialovou nakreslena aj verejna CSPHM (BCS), ta tam mozno tiez uz nikdy nebude.
To by tunel museli riadne rozšíriť.
redburger
Ak by bola dimenzovana na tu istu rychlost "priklad 160" stara trasa, co ale neviewm ci je mozne, tak Isidor ma pravdu.....
A toto za ma ist osobnym.... no mam pocit ze tym osobakom po starej to bude jak rychlikom po novej.......to mas pravdu, ked bude taka okluka ? ...ale potom sa stejnak ta tart do PO oplati iba Presovu a KE a dalej az po Ciernu n Tisou to bude takpovediac zdrzavka....
Na tie zeleznice ja mam taky nazor : najprv nech sa spoji seriozne BA+KE a na to nejak raciolnane pripoje skade tade....
PO by som riesil jednoducho.... co trva cesta z PO do Kysaku?gemeranom podla CP 16 !!!! minut...... tak o com sa bavime, dva vozne sa napoja na cakajuci rychlik z KE a moze sa ist 160 do BA. ako neviem co kto riesi.