Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #25531:
zaujímavé je, že pod ešte nevybudovaným cestným nadjazdom vedie až 6(7)-prúdová komunikácia - 2 smerom von, 2 ( môžeme rátať 3, keďže je tam trávnatý pás ) smerom do mesta a 2 pre električky. Kde by to všetko napchali pod súčasný podjazd ❓ To by tunel museli riadne rozšíriť.

Ako je to s nadjazdom pre autobusovú stanicu ❓ Mal by sa vybudovať aj ten so súčasnými prácami ❓
Reply on: TA #25530:
Hej, len ci to nie je prave ten tunel, co mal byt urceny pre elektricky.

Ano, trat sa mala vetvit niekde v blizkosti sucasnej krizovatky na Sady nad Torysou. Pred Sadmi je dokonca les s vyrubanym pasom. Ak to tam uz medzitym nesplynulo s okolitymi stromami, tak by to tam malo byt poznatelne dodnes. Trat mala potom viest zrejme stredom nevybudovaneho Sidliska Druzba, ktore sa malo nachadzat na vychod od Nad jazera, resp. severne od Krasnej a prepojit sa s existujucou tratou na Jazere.

Dalsia kolajova krizovatka, ak si este dobre pamatam z hlavy, mala byt niekde v miestach krizovatky Secovska - Tr. gen. Svobodu. Trat mala viest stredom sidliska Dargovskych hrdinov a napajat sa na trat na Sidlisko Tahanovce.

Medzitym mala byt cela spodna cast sidliska Dargovskych hrdinou uz zastavana a vybudovany treti pristup z mesta (stvorprudova vypadovka) z Masarykovej, mostom ponad zel. trat a Hornad, popri ul. Vo vymoli a estakadou s mimourovnovou krizovatkou pri dnesnej Poste 22. Tu je z celej krizovatky vybudovany iba most na Tr. gen. Svobodu. Kvoli tomuto planu bola naopak zrusena trat NMM - Zel. stanica. Vivat komunizmus!
konečne vidím, kadiaľ mala ísť trať. Dodnes som si nevedel predstaviť, ako chceli po Palackého viesť koľaje. ? Toto riešenie však vyzerá celkom zaujímavo. Škoda, že už je nereálne, keďže sa stavia " tunel " na Palackého. ?

Sarko : BTW aká koľajová križovatka pred Furčou? Mala sa trať vetviť ❓
Reply on: Isidor #25527:
Presnejsie na doteraz neexistujuce Sidlisko Kosicka Nova Ves s kolajovou krizovatkou pred Furcou smerom cez Sady nad Torysou a na tebou spominane a takisto neexistujuce Sidlisko Druzba. 🙂
Reply on: Isidor #25527:
Tak to vyzera.
Reply on: marek.16 #25525:
To je ten výkres, kde je zakreslená ešte aj električková trať na Sídlisko Družba? ? ? ?
Reply on: marek.16 #25525:
No zbohom....
No neviem, koľkí sa vyznáte v zaktresľovaní máp architektom, ale toto je návrh, ako to bude vyzerať na NO, aj s dopravou. Je to dosť zložité, ale dá sa z toho vymotať. Električky by mali ostať tak ako sú a autobusy a trolejbusy by mali jazdiť po južnej strane, ako su zastávky MHD a ten malý park v smere na Palackého/Jakabov palác.
http://www.kosice.sk/clanok.asp?file=up_rp_nam_osl.htm
http://www.rozhlas.sk/inetportal/2007/index.php?lang=1&stationID=0&page=showNews&id=41234&lang=1

Poinformujte sa.
PS: všetko zaujímavé je v pokeci týpka z MDPT, aké sú plány a aká (finančná) skutočnosť ?, besedu Ing. "nočáky nám netreba, veď existujú taxíky", Csc. a Ing. "Ťahanovce majú len jednokoľajné zaústenie" si môžte pokojne odpustiť, ušetríte 25 minút života.
Reply on: mišo #25505:
Az teraz vidim. Hmhm. Bombardier na Terase.
Reply on: Nodes #25518:
Šicke robia jak še patrí, ľem ja patrím jak še robi... ? ? ?
Reply on: Nodes #25518:
Týmto tempom sa toho dožijú pri troche šťastia možno naši pravnuci ? ? ?
RDZ 50: V Brne sa taky kusok robi dva vikendy, tu dva tyzdne. Ale sak sme vof Kosicoch. Jeden robi a tromi se pripatraju. ISIDOR: Chod osobnym a nic sa Ti nepredlzi ani nepredrazi. BTW Ktovie, ci sa koridorizacie na vychode dozijeme.
Reply on: basta007 #25513:
"Ci sa nova jednokolajna trat napoji..."

Takže sa naozaj ráta s jednokoľajkou, ako sa šuškalo napr. v diskusiách na vlaky.net? Kedy sa rozhodne o definitívnej podobe?

"...ale cestujucim do KE a dalej na vychod sa cesta predlzi o cca 26 km..."

Takže predĺži časovo a tiež predraží. Vďaka, Prešovčania! ?
http://www.plus1den.sk/2007/08/13/o-kom-sa-hovori/cestovne-pojde-hore.html

A ako sú na tom naše automaty? Verejná súťaž na nové bola pod¾a dpmk.sk zrušená... Dožijeme sa výmeny (zaslúžilých) Meron 2000? ? ?
Reply on: basta007 #25513:
v ktorom úseku by sa mala realizovať preložka Hornádu ❓
Nooo, urobit trat z Presova do Margecian na 160km/h... To bude chciet hooodne dlhy tunel. Krompachy su uz realnejsie, no odrezu sa tym Margecany, z ktorych ostane lokalna nakladna stanica s odbockou na Cervenu skalu.
Reply on: Diggi #25512:
Ci sa nova jednokolajna trat napoji na Krompachy,alebo Margecany(vacsi vyznam,odbocka na Cerv.Skalu), to sa asi este dohodne..Zatial je to len strategia, spojit Presov novou tratou, po ktorej by premavali len rychliky. Faktom je, ze nova trat bude mat asi 30km, takze cestujuci do presova to sice budu mat kratsie o 7km v porovnani so sucasnostou,ale cestujucim do KE a dalej na vychod sa cesta predlzi o cca 26 km.
Co sa tyka SNV, sucasna vymena kolajnic by neovplyvnila optimalizovanie a prelozku trate medzi SNV a Popradom.

Pikoska na zaver: Pri optimalizacii trate Kosice - Kysak by sa mala realizovat aj prelozka Hornadu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.