Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #24369:

Ja by som doplnil s dovolením:
T3Mod nejazdí predovšetkým pre nedoriešenú koncepciu el. výzbroje.
Reply on: Dynamax99 #24368:

No lebo "stúpa úroveň DP" ? ? ?
Reply on: Papyr #24352:

Ale ja nevyvraciam, že niekto može mať na kvalitu mhd v určitom meste svoj subjektívny názor. Nech ho má. //dodnes sú niektorí, čo hovoria ,že za Husáka sa žilo najlepšie//. Nežilo.
Sú aj takí, čo dokonca v masmédiách chvália súčasný stav banskobystrickej mhd. (a bojujú za jeho zachovanie).

Pražské linky s 20 a 30min intervalmi existujú, aj so 60min.int (napr.202), ale linky toho charakteru by v Košiciach najpravdepodobnejšie vobec nezaviedli, alebo by jazdili v int.60/120.

Na vysvetlenie : V Prahe je pomerne dosť liniek, ktoré doslova na svojej trase "vymetú" všetky kúty, uličky, ktoré sú mimo hlavných dopravných tepien. V KE s najväčšou pravdepodobnosťou úseky bez obsluhy mhd, pretože podla tunajších skvelých noriem sú v pešej dostupnosti k najbližšej zastávke .

Uveď konkretne, o ktoré linky sa jedná a o trasu ktorú využívaš.

Mne je jedno či sa veziem 25 alebo 5 rokov starým vozidlom , všímam si JEHO STAV.

*SOLARIS* maniak

Reply on: RDZ 50 #24384:
možno, ale nie iMHD ?
KVKV: Menovite by som to tu nechcel uvadzat. Skor problem vidim v tom, ze zo zakona jednoznacne nevyplyva, kto ma kompetenciu kontrolovat tech. stav trati. Ze je to samosp. kraj, dosli az po telefonate s ministerstvom. Keby nejaky organ zakazal prevadzku na tratiach, uz by ju nikto nikdy neobnovil.
Reply on: Nodes #24351:

A akýchže odborníkov to poslali zo samosp. (-lachovacieho) kraja ? Čo vlastne kontrolovali, podla akých kritérií ???
(kde boli potom pohostení?)
Reply on: *SOLARIS* maniak #24383:
Nespravíš z nej pamätník iMHD? ?

*SOLARIS* maniak

Reply on: Dynamax99 #24382:
s T3 MOD-kou #359 sa už vo výprave v budúcnosti už nepočíta, je neoficiálne vyradená.
Reply on: Peter55 #24381:
šak veď to.... ? silne pochybujem, že bude mať niekto snahu ju dať do poriadku.. ? ?
Reply on: Dynamax99 #24379:
Snívaj dalej ? ?
Zatiaľ ju môžeš obdivovať v pravom hornom rohu na tejto stránke ?
Pochybujem, ze este bude jazdit terajsej podobe.
Reply on: RDZ 50 #24371:
dik, lebo rád by som ju videl.. v uliciach ?
Reply on: 5 #24372:
Chcel som poukázať, že keď sa pripravoval nový GVD 06/07 železníc a bolo jasné, že sú v strate a opätovne hrozilo zrušenie niektorých vlakov, tak Fico zasiahol a financie sa dofinancovanie našli. Však sám vravel, že keby sa nechali len tie trasy čo si na seba zarobia, tak tu nejazdí zo dňa na deň nič. Ja viem, že Mikloš a spol. razí teóriu "čo nie je ziskové, to treba zrušiť, sprivatizovať atď."

Nie, nákup SU 15 neriadil štát, štátu bolo jedno na čo si investičnú dotáciu použil.

Re #24370 Nodes: Ja som bol v tom, že je to výzbroj. Ak sú to len brzdy, tak potom beriem späť. Síce raz mi známy rozprával, že jej zlyhali brzdy. ?

*SOLARIS* maniak

Reply on: milan-cestujuci #24376:
no jo.
Predpokladam, ze to funguje aj na viac prestupov, napr.:
spoj 1: Nastupim, prilozim kartu, zakupim 30-minutovy listok, cestujem 10 minut, pri vystupe znovu prilozim kartu.
spoj 2: Nastupim, prilozim kartu, pouziva sa "20-minutovy listok", cestujem 7 minut, pri vystupe prilozim kartu.
spoj 3: Nastupim, prilozim kartu, pouziva sa "13-minutovy listok",
atd... az kym sa neprecerpa 30 minut, t.j. vsetky cesty za 16 Sk dokopy?

*SOLARIS* maniak

Reply on: milan-cestujuci #24374:
priložíš kedy sa ti zachce.
Mam otazku, dufam ze mi niekto odpovie (infobus som zial nestihol). Priklad: Ak cestujem z Lingova na N.O. na L18 (13 minut podla cestovneho poriadku), prilozim kartu s el. penazenkou a zakupim si 30-minutovy listok. Pri vystupe na N.O. znovu prilozim kartu, t.j. ostane mi na nej neprecestovanych 17 minut. Aku dlhu dobu ostava v platnosti ten neprecestovany cas 17 minut? Napr. stravim v meste zo 3 hodiny. Mozem potom kludne nastupit na N.O. do L18, prilozit kartu a cestovat na Lingov na ten 17-minutovy listok?
Ak je ta doba prestupu medzi dvomi cestami neobmedzena, tak v tomto specifickom pripade by islo o vyrazne zlacnenie cestovania z povodnych 21,60 Sk (2 x 10,80 Sk) na sucasnych 16 Sk, t.j. menej o 26%.
Bolo by to potom vyhodne aj pre tych ludi, ktori nepouzivaju mesacnik a cesta do prace (skoly) im trva menej ako 15 minut. Na jeden 16 Sk listok zakupeny cez kartu by tak mohli rano cestovat do prace (15 minut) a poobede naspat domov (15 minut).
Reply on: 5 #24372:
Navrhujem zriadiť politické fórum na ke.imhd ?
Reply on: eMareq #24361:
Neviem, čo sa tu stále omieľa Fico, keď základy a východiská súčasného neudržateľného modelu financovania MHD položili jeho predchodcovia. Isteže sa s tým Miklošovým nepodarkom niečo bude musieť robiť.

A už vôbec nechápem, čo má spoločné dotovanie od štátu s tým, že sa tu z týchto dotácií investovalo aj do blbostí, resp. menej potrebných vecí ako by sa mohlo. Hádam nechceš povedať, že nákup SU 15 nariadil štát. To je len a len chyba vtedajšieho podnikového manažmentu.
Reply on: Dynamax99 #24368:
deviata na štvrej v hale medzi odstavenými džadmi.?
Re #24370 Nodes: aj ja viem také, že má niečo s brzdami... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.