Reply on: Sarko #2080:
Ak si myslíš, že cestujúci budú disciplinovane vystupovať vpravo, napriek tomu, že Optima je vľavo, si prinajmenšom Optimista 
Re #2081 Peter:
1) študenti: Sm za - ale zo stanice k intrákom musí byť zabezpečený iný spoj s intervalom kratším ako 60 min.
2) Optima: No prepáč... ale kvôli komerčným záležitostiam jedného centra obmedzovať špičkový interval na polovicu na veľmi vyťaženom úseku Mikovíniho - Ferrocentrum sa mi zdá nezmyselné. Optima keď hľadala lokalitu vedela, aké bude mať dopravné spojenie.
Re #2082 balky: Ohľadne reakcie na Sarka - súhlas. Ohľadne návrhu zachádzky busov - nesúhlas. L5 nevnímam len ako Optimácku linku. Je to aj obsluha zastávok Plynárne a Zimný štadión. Spomínané linky smerom na Pereš premávajú v približne roznakých časoch, preto by sa zmysluplný interval nedocielil. A napokon, PREČO by na komerčné ciele nali doplácať cestujúci z MČ Šaca, Poľov, Lorinčík a Pereš?
Re #2086 Esicko: Skutočne som to nemyslel tak, že by som Ťa chcel poučovať. Ak to tak vyznelo, ospravedlňujem sa. Poslednej vete však nerozumiem, na akej opačnej konečnej? Nám. Maratónu mieru? A vyčkávanie? Tam skutočne nie je vhodné umiestniť prestávku pre žiadneho vodiča. Obratisko po takejto stránke nie je nijako vybavené.
Re #2093 Sarko: "Neviem kde vidíš, že by som písal o púšťaní cestujúcich cez ľavé dvere." Žartuješ?
A čom celý čas píšeš???
Sarko
Aj ja si myslím, že zachádzka L6 a 9 (alebo hoci aj len jednej z nich) by zdržiavala.
Ale ohľadne úvrate som dostal super nápad. Čo tak premiestniť úvrať ešte pred zastávku OC Optima a rozšíriť trať rýchlodráhy tak, aby sa do úrovne medzi jestvujúce zastávky a medzi koľaje dosadila ďalšia zastávka? KT-čko by prišlo na zastávku, otvorili by sa dvere z oboch strán, vpravo sa vystúpi, vľavo nastúpi, vodič sa medzitým presunie do druhej kabíny a hneď sa pokračuje ďalej cez úvrať na správnu koľaj...