Reply on: Sarko #2083:
Mal si na mysli otvaranie dveri na oboch stranach vozidla v case, ked sa robila rekonstrukcia podchodov?Len vtedy bola zabezpecena nahradna doprava elektrickami- dvoma KTckami. Ale otvaranie dveri zaviselo len od vodica.Niektory otvoril aj lave, iny nie. Preto viac ludi vystupovalo vpravo, lebo nevedeli ci vodic otvori lave dvere,alebo nie.Ale ak to bude presne dane, ze sa budu otvarat aj lave,urcite viac ludi sa potlaci lavymi. Celkovo si vsak nedokazem predstavit vodicov, ktory sa pocas tohto vystupo-nastupovacieho chaosu predieraju medzi ludmi s igelitkami z jednej kabinky do druhej. Priznajme si, ktory vodic sa bude presuvat po vonku,mimo elektricky?Navyse kedma ruky obsadene osobnymi vecami, oblecenim a dalsich drobnosti potrebnych pre vykon sluzby? Uz teraz sa nehrnu na L5, lebo sa kazdu chvilu presuvaju z jednej kabiny do druhej. Elektricky su stroje, ale vodic je clovek, mal by mat urcitu kulturu prac. prostredia.
Sarko
Aj ja si myslím, že zachádzka L6 a 9 (alebo hoci aj len jednej z nich) by zdržiavala.
Ale ohľadne úvrate som dostal super nápad. Čo tak premiestniť úvrať ešte pred zastávku OC Optima a rozšíriť trať rýchlodráhy tak, aby sa do úrovne medzi jestvujúce zastávky a medzi koľaje dosadila ďalšia zastávka? KT-čko by prišlo na zastávku, otvorili by sa dvere z oboch strán, vpravo sa vystúpi, vľavo nastúpi, vodič sa medzitým presunie do druhej kabíny a hneď sa pokračuje ďalej cez úvrať na správnu koľaj...