Reply on: Vladimír #2104:
Veď som to ozrejmil, že vodič otvorí dvere vľavo len vtedy, ak v protismere elektička nejde. Dokonca ich neotvorí ani vtedy, ak električka v protismere stojí na výstupnej zastávke, pričom vodič nemôže viedieť, či už napr. nezatvára dvere a chce zo zastávky vyštartovať. Ešte raz opakujem, vodiči na Važci dvere vľavo otvárajú, keď oproti nevidia žiadnu električku.
Ak je električkový pás vyhradené miesto, kam by podľa správnosti nikto nemal prístup, ako je možné, že cestujúci, ktorí vystúpia "štandardne", električku obchádzajú (a nielen spredu) a prechádzajú na opačnú stranu. Vlado, veľmi dobre vieš, že v tomto prípade Tvoje tvrdenie nie je namieste. A potom mňa tu kdekto obviňuje z predpisárstva a teoretizovania.
eMareq
Podla mna, je tam zbytocne posielat 22 a 23 alebo 25 ci 38. Kym sa domocu na konecnu + zbytocne manevrovanie (a cakanie) po parkovisku (neochota vodicov osobnych aut dat prednost, dost casty pripad na Dneperskej) a nakoniec treba opat vyjst na hlavnu cestu a pokracovat v ceste. Som skor za zriadenie staronoveho Optima busu (po starej trase) - rovno Ta zavezie doslova pod Optimu, zrusenie L5 a zriadenie W v obvyklom harmonograme ako predtym.