Reply on: J #1828:
Lenže DPMK žiaľ kupuje NP busy, aspoň podľa mňa, nie z nejakého pocitu solidarity voči cestujúcim odkázaným na vozík, ale skôr preto, že 15m NP bus je lacnejší, resp. porovnateľný ako 18m Karosa. Konečne by niekto mal pochopiť, že vozíčkar by ocenil, keby tie autobusy, ktoré sa kúpia, boli aj nejako systematicky vypravované a hlavne garatntované spoje vyznačené v cestovných poriadkoch.Je síce pekné, že práve v tejto chvíli sú na L19 všetky vozidlá NP, ale v pondelok možno niekoho niečo napadne poslať ich na nejakú prehliadku a môžeš čakať na autobus do aleluja....
Na to, že bratislavský autobusový park nie je obnovovaný mám svoj názor a viackrát som ho už prezentoval. Škoda reči...
Čo sa týka kapely Drišľak, rozumiem im každé jedno slovo. Pre mňa je to niečo ako druhý jazyk hneď po slovenčine. Keby som mu nerozumel, nemohol by som v Prešove žiť

Re #1830 BM: Problémom je asi to, že každý má inú predstavu o tom, ako má kvalitná MHD vyzerať.
J
Re #1813 BM: Tak to naozaj nasere, ale čo keby si išiel s tým za nejakým vydavateľom a ukázal mu ako pracujú magistrátny úradníci a ako pripravujú mesto o prachy. A aj keby tam bol zákaz odbočenia, tak ten sa dá zrušiť, či doplniť "Okrem MHD" Aby niekto zavrhol kvalitný projekt, ktorí prináša PLUS kvôli značke, tak to je sila. Skôr to len bolo preto, aby niekoho nenapadlo, že sú tam zbytočný aže hocijaký študent (obrazne) dokáže pripraviť lepšiu koncepciu ako oni. Si občan mesta Košice a ako jeho občan máš právo si dohodnúť stretnutie s primátorom a dať to jemu. A keby sa nič nedialo tak mu trochu pohroziť opozíciou, ktorá by mala ny konte skvalitnenie MHD,... a ďalší scenár je každému jasný.
Netreba sa báť úradníkov, sú ko krisy, ktoré ľahko človek, aj maldý, zašlapne, len musí mať trochu, ako by som to pvedal, jednoducho nebáť sa špiny. ak to bude pre dobro obyvateľov mesta a pre MHD,...
No pre Košice by bolo naozaj najlepšie asi 15m vozy a kratší interval. To isté namiesto 12m vozov 10m a kartší interval.
Re #1825 Vladimír: Ak NR SR príjme antidiskriminačný zákon (dúfam, že áno) a DP by pokračoval v nákupoch vysokopodlažných vozidiel, tak by sa vozíčkar mohol dožadovať svojich práv a to aj súdnou cestou a to z dôvodu diskriminácie bla bla bla. Avšak myslím, že Košice tento problém mať nebudú pretože neustále kupujú nové vysoký podiel z ročnej dodávky NP vozidlá (Solaris ale aj KTčka). Vozíčkar by eventuélne mohol žiadať o vypravovanie takýchto autobusov po celom meste, tak aby nemal problém sa dosťať všade i keď s čakaním. Čakanie na bus nediskriminuje. To by sa dalo ideálne spraviť pri tom návrhu BM, teda ak som dobre pochopil, že busy prídu do prestupného bodu tam si ľudia prestúpia a pokračujú ďalej.
Ja len dúfam, že Bratislava tie NP vozy kúpi čo najskôr, bo sa všeličo šušká. Dokonca, že až v roku 2005, ale to sa nám dovtedy všetky Ik280 rozpadnú a nebude čo vypravovať. Presa len 50 vozov bude chýbať. Ideálna by bola jeseň 2004
Pozeral som drišlakoviny a boha ludze jak vy im rozumite. No ja vôbec. Ale počul som, že vy tak nerozumiete Bukasovému masívu je to pravda?