Reply on: J #1828:
Lenže DPMK žiaľ kupuje NP busy, aspoň podľa mňa, nie z nejakého pocitu solidarity voči cestujúcim odkázaným na vozík, ale skôr preto, že 15m NP bus je lacnejší, resp. porovnateľný ako 18m Karosa. Konečne by niekto mal pochopiť, že vozíčkar by ocenil, keby tie autobusy, ktoré sa kúpia, boli aj nejako systematicky vypravované a hlavne garatntované spoje vyznačené v cestovných poriadkoch.Je síce pekné, že práve v tejto chvíli sú na L19 všetky vozidlá NP, ale v pondelok možno niekoho niečo napadne poslať ich na nejakú prehliadku a môžeš čakať na autobus do aleluja....
Na to, že bratislavský autobusový park nie je obnovovaný mám svoj názor a viackrát som ho už prezentoval. Škoda reči...
Čo sa týka kapely Drišľak, rozumiem im každé jedno slovo. Pre mňa je to niečo ako druhý jazyk hneď po slovenčine. Keby som mu nerozumel, nemohol by som v Prešove žiť
(i keď Drišľak používa "východnú šarštinu", t.j. až tak okolo Vranova - oproti prešovskej má určité odchýlky)Re #1830 BM: Problémom je asi to, že každý má inú predstavu o tom, ako má kvalitná MHD vyzerať.
Sarko
Na vyjadrenie jedného človeka a zvlášť na konkrétne vyjadrenie sa nemusíme spoliehať. Všetci zo skúseností z minulosti vieme, že vyjadrenia a rozhodnutia sa vždy menili podľa situácie.
Nahrádzať kĺbové verzie autobusov je potrebné a ak si vedenie DP uvedomí, že cena medzi kĺbovou Karosou a SU18 zrejme nie je natoľko rozdielna, pričom rozdiel medzi VP a NP je značný, hádam sa časom dočkáme aj nejakých dodávok.