Reply on: J #1828:
Lenže DPMK žiaľ kupuje NP busy, aspoň podľa mňa, nie z nejakého pocitu solidarity voči cestujúcim odkázaným na vozík, ale skôr preto, že 15m NP bus je lacnejší, resp. porovnateľný ako 18m Karosa. Konečne by niekto mal pochopiť, že vozíčkar by ocenil, keby tie autobusy, ktoré sa kúpia, boli aj nejako systematicky vypravované a hlavne garatntované spoje vyznačené v cestovných poriadkoch.Je síce pekné, že práve v tejto chvíli sú na L19 všetky vozidlá NP, ale v pondelok možno niekoho niečo napadne poslať ich na nejakú prehliadku a môžeš čakať na autobus do aleluja....
Na to, že bratislavský autobusový park nie je obnovovaný mám svoj názor a viackrát som ho už prezentoval. Škoda reči...
Čo sa týka kapely Drišľak, rozumiem im každé jedno slovo. Pre mňa je to niečo ako druhý jazyk hneď po slovenčine. Keby som mu nerozumel, nemohol by som v Prešove žiť

Re #1830 BM: Problémom je asi to, že každý má inú predstavu o tom, ako má kvalitná MHD vyzerať.
Vladimír
Mimochodom, ako to bude po máji 2004? Budú nejaké kvóty na percentuálne zastúpenie NP vozidiel v dodávkach alebo nič také?
Znovu sa budem opakovať, ale rozpor medzi tými, ktorí vozidlá ojednávajú a tými, čo ich zaradzujú na linky je evidentný a určite je to nezdravý jav v DPMK. PCD objednáva vozidlá a z viacerých smerom mám info, že presadzuje úplné upustenie od kĺbových vozidiel. Z tejto prevádzky dokonca (na základe neoverených informácií) vraj zazneli informácie, že linkové vedenie a intervaly medzi spojmi sa majú prispôsobovať aktuálnej skladbe vozidlového parku. Problém totiž vraj nespočíva v 15m autobusoch, ale dlhých intervaloch. ODS má na veci samozrejme opačný názor - dodávky by mali odzrkadľovať súčasný stav prepravných výkonov, a teda sa prispôsobiť linkovému vedeniu a intervalom.
Kým bude medzi týmito dvoma časťami DP nesúlad, nikdy sa poriadne nezbavíme neschopnosti vypraviť dohodnutý typ vozidla na linku a určite to neprispeje ani k zlepšeniu prepravných služieb.
Re #1824