Reply on: J #1833:
Nezabúdaj na to, že nech sa už DPMK pustil do nákupu Solarisov z dôvodu akéhokoľvek, dnes je jeho výhradným dovozcom. Takže do výpočtu sedí aj malý Solaris, pretože DPMK má samozrejme oproti iným DP ceny Solarisov výhodnejšie. Ako sa ľudia vozia teraz? Podľa toho kde. Keď sa prevezieš z námestia smerom k starej nemocnici, tak je to zväčša niečo nedôstojné. Ale možnože to dlho nepotrvá. V Košiciach sa vždy pár mesiacov po obmedzovaní situácia znormalizuje, pretože tí "najzbabelejší" presedlajú na auto.
Ja by som nevidel žiadnu súvislosť medzi tým, že vy máte Ik280 so 6 min. intervalom a Košičania SU15 s 15 min. intervalom. Natlačení jazdia tak "Blaváci" jak "Košičane". Nesmieš zabúdať, že Bratislava takmer dvakrát väčšia, preto je aj logickejšie, že mnohé linky majú dvakrát taký hustý interval. Pri porovnaní počtu obyvateľov v týchto mestách zistíš, že ste na tom vlastne rovnako.
(i keď Drišľak používa "východnú šarštinu", t.j. až tak okolo Vranova - oproti prešovskej má určité odchýlky)
Sarko
Napísal som presne: "Ja si takisto myslím, že by malo byť v záujme DPMK, aby nahradzoval 18m vozidlá. Neviem kto Ťa takto vyrozumel, ale od riaditeľa PCD takáto info určite nevyšla."
Prvá veta je teda len moja myšlienka a druhú som vyslovil po tom, čo som osobne s riaditeľom telefonoval a ten sa vyjadril nejednoznačne. Niečo v zmysle, že sa ešte uvidí, ale určite nie, že SU18 bude len výhradne kvôli prezentáciám. Tak len dúfam, aby kĺbová verzia mala úspech a ujala sa aj v KE.