Reply on: TA #17363:
Ak už, tak to radšej bod 2). Ale napadá ma, že to nepôjde pri dnešnom nastavení svetelnej signalizácie. Vodič odbočujúci vľavo medzi pamätníky by križoval električku, ktorá má tiež voľno. A meniť zase systém riadenia križovatky, ktorý by určite skončil skrátením intervalu voľno pre električku by som tiež nerád videl :-s
Tak isto by sa mohla otáčať aj L 18 a ostatné linky, ktoré končia na NO.
Sarko
To je uz jednoduchsie, aby sa autobus otocil za Dargovom na Fejovu a na Juznej tr. vlavo naproti zastavke elektricky. Tu sa zmesti aj viac autobusov, je tu aj siroka vozovka (kedze tu nie je vodorovne znacenie, je tu jeden pruh, ale pokojne by tu vosli aj 3) a aj prichod vozidiel na vychodziu zastavku by bol bezproblemovy.
Re #17364 TA: A aku dostal ten nespokojny obyvatel odpoved? Dufam, ze nieco v tom zmysle, ak cestuje do prace, tak predsa mu tu v spicke premava priamy spoj L31 a mimo spicky ma viacero moznosti, ako cestovat cez Juznu triedu na NO alebo Juzne nabr. na Palackeho s prestupom. Ak byva v "elektrickovej casti" sidliska, ostava mu len prestup na NO.
Alebo by tu bola este moznost, aby tu premavalo 100 liniek s hodinovym az dvojhodinovym intervalom, s dotycnym by bolo spokojne este nahodne zlomkove mnozstvo cestujucich a vsetci ostatni by zacali chodit pesi alebo inym sposobom.