Reply on: BMko #17271:
51-ka bolo rýchle (fakt horelo), lacné a účinné riešenie. Tiež nie som zo záľahy expresných liniek na Sídlisko Ťahanovce nadšený, ale bolo treba konať.37-ka po celý deň by bola drahá, najmä v špičkách Železníky s Blšákom a Carrefourom nepotrebujú posilňovať.
Vzduch pri protismeroch medzi Ťahanovcami a centrom by aj 37-kou zostal, akurát by sa rozložil medzi spoje rovnomernejšie, takže žiadna výhra a ďalšie prevádzkové peniaze fuč. Keď už, rád by som ich použil rozumnejšie (tiež do kilometrov, samozrejme), keď budem mať možnosť.
Preklad súbežných liniek s intervalom 12, 15 a 30 minút je pre mňa vysoká matematika, podľa mňa to nejde. Treba generálnu zmenu s malým počtom liniek s jednotným intervalom (tarifa - netarifa, aj keď prestupná by samozrejme bodla), to je moje náboženstvo.
Čo sa týka vozidlového riadiaceho, informačného, kontrolného a odbavovacieho systému, je to vec verejnej súťaže - a naviac, pri tvorbe súťažného zadania (kde sa dá určenými podmienkami veľa ovplyvniť) tejto druhej etapy sme ja ani moje oddelenie neboli, takže neviem to veľmi komentovať a ovplyvniť už takmer vôbec nie.
Sarko