Čakal som že ku zimaku dajú "gumený" prejazd, ale je tam len asfalt, nieje ani chránený proti otrasom od koľaji ako sú napr pri rybe. Dlho to tam asi nevydrží. ?
Teoreticky by informácia o zakúpenom lístku zaberala len niekoľko bitov (dátum a čas zakúpenia, číslo terminálu, platnosť od - do) 1 znak = 1 bit (b), čiže v nárokoch na pamäť by problém byť nemal. Prečo sa ale nekamarátia lístok zakúpený v inom voze s terminálom revízora v ďalšom, neviem. Tiež som na to bol upozornený revízorom, keď mi oznámil, že nemám platný CL, pričom som si ho kúpil niekoľko minút pred tým v inom spoji.
Databázu majú asi oni u seba stiahnutú. Hádam nechceš, aby si označovač ešte pamätal aj kedy si si kúpil predchádzajúci mesačník. To by zvýšilo nefunkčnosť tohto systému ešte viac.
len je tu 1 vec, čo mi potom nesedí. Ak zakúpim CL v 1. voze, prestúpim a nepriložím BČK k označovaču v 2. voze, tak ten CL revízori nevidia. Akoby som cestoval bez CL. Z toho by vyplývalo, že história nie je uložená na BČK ale inde.
Re #45853 Peter55 : pýtam sa preto, lebo to, čo hovoria v DPMK, treba brať s rezervou.
Nie je to tak, aj revízor môže vidieť celú históriu zakúpených lístkov. Keď som raz nevedomky cestoval na čierno (deň po skončení 30-dňového lístka), revízorka mi vymenovala okrem posledného, aj staršie, dokonca aj z predošlého roka.
ja ked prilozim kartu tak vidim dokedy mi plati posledny mesacnik, cize ked nema kupeny novy, tak ukazuje ten stary kde je aj "vcerajsi " den konca platnosti
Zakúpený mesačník (30 dní) prestáva platiť dňom, ktorý je uvedený na potvrdenke (Platí do:) (t.j. mesačník je ešte platný v tento uvedený deň, po polnoci už nie )