Reply on: monoblok #83864:
Je mi to ľúto, obidve časti Vašej odpovede sa zameriavajú na úplne iné veci, než o ktorých som písal ja. Preto radšej zavčasu končím debatu s Vami. Poprosím, keby ste aspoň Vy paušálne nevyhlasovali veci, ktoré ste nepochopili, za blbosti. Kto mohol pochopiť tie predošlé príspevky, ten už pochopil. Na dobré argumenty komukoľvek rád odpoviem naďalej a pri ostatných mi prepáčte, keď neodpoviem, alebo keď osobné útoky zmaže admin. Pekný večer.Nápoveda k #83861 ak je tu nejaký ďalší monoblok:
1. Na zastávkach nie je povinné uvádzať cenu lístka a preto nie je potrebné ju nikde vystavovať a chodiť prelepovať. Zastávka má mať označenie zastávky a cestovný poriadok dopravcu. Pri zložitej tarife aj tak nie je možné cenu lístka uspokojivo vypísať jedným alebo dvomi údajmi.
2. Cena lístka sa nenastavuje priamo úmerne času alebo vzdialenosti, ale dáva sa jej skôr logaritmický priebeh + konštanta. Preto 15-minútový lístok musí stáť 85-90% ceny 30-minútového lístka, nie 50%. Ak by sme chceli zľavnený lístok, ktorý by stál iba 70%, mohol by trvať iba veľmi krátko, napríklad spomínaných 6 minút. A vysnívaný lístok v cene 60% základného lístka nemôže existovať vôbec (veď ho ani žiadny DP neponúka), lebo lístok musí zarobiť štandardné peniaze, ak má mať zmysel.
a buďte neoblomný.) Lebo väčšina ľudí čaká, že sa im výplata upravuje priebežne, každý rok-dva, hoci len o málo. A ceny tovarov sa upravujú priebežne. Aj vodiči DPMK chcú, aby im výplaty rástli priebežne a je im opakovane vyhovené. Naozaj skúste okrem výlevu "je to blbosť" napísať, prečo by ceny lístkov mali stúpať iba raz za 5 rokov. Ja tvrdím, že by sa mali meniť priebežne a automaticky, každý rok tak ako ostatné príjmy a výdavky ľudí.
(pre porovnanie: 0,10 € / 6 min.) a "stále živý" je aj odkaz uja Rašiho, že máme dostať šport do Košic.
monoblok