Reply on: veteran #82887:
Zatiaľ je robená koordinácia len pre IAD, začínajú sa dávať dokopy signálne plány pre preferenciu električiek, ale na to je potrebné narátať prejazdné časy medzi jednotlivými úsekmi, resp. križovatkami. Do ukončenia MET a plnej prevádzky ED to bude určite funkčné.
110mat110
Co sa tyka zastavok. Netreba ich vela. Napr naco je Spolocensky pavilon a o 100m dalej DPMK? Stacila by jedna (hlavne pre linky, ktore tam pred tym vobec nejazdili) a hned mas 30s usetrenych. Dalsia aktualne nezmyselna zastavka je Krajsky sud smer centrum. Miesto tychto zastavok mohli zastavovat autobusy obojsmerne na MMK. Kto potrebuje ist na zastavky medzi tym, moze ist na 6/9 resp. 71/72.
A ako nesu vozy, nesu vodici. Fajn. Tak naco potom cele sedlo a vikend jazdi po vypadovke za sebou hadik R152?