Reply on: veteran #82887:
Zatiaľ je robená koordinácia len pre IAD, začínajú sa dávať dokopy signálne plány pre preferenciu električiek, ale na to je potrebné narátať prejazdné časy medzi jednotlivými úsekmi, resp. križovatkami. Do ukončenia MET a plnej prevádzky ED to bude určite funkčné.
veteran
To, čo by teraz malo byť vypravované, síce s teoretickým vozovým parkom a ansámblom vodičov ako-tak sedí, ale v reálnom svete je to dosť vysoko nad možnosti DPMK. A preto sú denno-denné problémy (nevypravené služby, nedodržiavanie kapacity, v prípade drobnej poruchy nie sú zálohy na vykrytie (pol)kola).
Ad Nezastavovanie na obchádzkovej trase: pozri si linku 10, jazdný čas od súdu k Feráku zostal 5 minút. A spočítaj si, koľko času by ťa stála obsluha Ružovej, MMK, Bernolákovej + semafor pri Galérii. A rátaj s tým, že máš už teraz celkom slušne našponované chronometráže a niekedy dosť krátke vyrovnávacie časy. Vlastne už teraz sú nereálne a vznikajú dosť veľké meškania (včera večer v okrajovom režime 6 či 7 minút).
Takže keď chceš zastavovanie vo všetkých zastávkach na obchádzke, prerob kompletne chrono, nanovo to zobehuj, zachovaj povinné prestávky a špekuluj, kde zoberieš deviaty klbák, lebo s ôsmimi (6× celodenka + 2× trhaná) a jedným ranným prejazdom to už zrejme nepôjde. A nezabúdaj, žeby si veľmi nemal narábať s odchodmi, a to najmä na vetvách, kde dochádza k prekladu intervalov, inak to celé totálne rozbiješ.