Reply on: Majou #82560:
v portfoliu ich samozrejme ma, ale mne osobne odpisal technicky riaditel useku dpmk mailom(pisal som priamo na info na dpmk ale ta co ma na starosti maily to posunula vyssie na technicky usek sefovi) a ten odpisal zevraj pri dalsom nakupe to budu uz s najvacsou pravdepodobnostou bud skody alebo caf ,v nasom regione a meste ine briky neprichadzaju velmi do uvahy hlavne koli cene mam na mysli bombardier ci alstom, tam su oproti spominanym brikam uz astronomicke ceny .. kazdopadne pri dlhych vozoch kriteriom bude uz aj plna nizkopodlaznost a klimatizacia co by pragoshitexove preliezky nesplnali..
KVKV
Totiž aj pri maximálnej špičkovej výprave po ukončení výluk zostane množstvo nevyužitých vozov.
Podla mojho názoru sa mohlo nakúpiť 8 až 10 vozov V.LF2+ obojsmerných (výhodnejšie pri prepravne menej kapacitných výlukách), taktiež by boli vhodné tak 8 - 10 sóla (L2 a 4) prípadne spriahanie do dvojičiek - velkokapacitné súpravy.
Teda 30 Vario LF2+ jednosm.
10 LF2+ obojsm. a 10(9) LF sólo.
Neviem sice presne ako je to odsúhlasené výkony / spotreba energie, ale sólo Vario je rozhodne úspornejšie a niekde plne postačuje.