Môžu nakúpiť, čo a koľko len chcú, len bude zaujímavé, kto na nich za tie smiešne peňeži bude jazdiť. Iba ak by s vozidlami nakúpili aj nejakých Ukrajincov ...
A pri vývoji bola aplikovaná už osvedčená technológia "čím menšie kolesá, tym viac SOR", ktorá sa pozitívne premietne na opotrebovaní koľajníc. Vtáčiky čvirikajú, že vraj prekvapí aj počtom dverí, tak som zvedavý.
vraj namiesto dlhych KT8 by sa mali nakupit skody 29/30T(prip alternativne caf urbos-ake jazdia v debrecene https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8d/CAF_Urbos_3_(Debrecen).JPG ) aspon co som ja pocul ked KT8 a T6 budu vyradzovat z prevadzky- kedze dpmk potrebuje aj nizkopodlazne dlhe vozy na niektore linky
Načo Košice zakúpili 45 vozov Vario LF2+ ? Nakolko nahradzujú súpravy, odpovedá to 90-tim sólo vozom (T3). Okrem toho ešte 29 T6 a 17 KT8. Počíta sa so zahustením intervalov alebo zavedením dalších liniek ? (neverím tomu).
Totiž aj pri maximálnej špičkovej výprave po ukončení výluk zostane množstvo nevyužitých vozov.
Podla mojho názoru sa mohlo nakúpiť 8 až 10 vozov V.LF2+ obojsmerných (výhodnejšie pri prepravne menej kapacitných výlukách), taktiež by boli vhodné tak 8 - 10 sóla (L2 a 4) prípadne spriahanie do dvojičiek - velkokapacitné súpravy.
Teda 30 Vario LF2+ jednosm.
10 LF2+ obojsm. a 10(9) LF sólo.
Neviem sice presne ako je to odsúhlasené výkony / spotreba energie, ale sólo Vario je rozhodne úspornejšie a niekde plne postačuje.
..z coho vyplyva ze kruhac na moldavskej bude rekonstruovany ako posledny.. potom uz ostane iba alejova a useky vss-barca s obratiskom a vss- jazero bajkal s obratiskom ..otazne je co bude s tratou Moldavska- USS a s pokracovanim budovania trate smer NMM-Tahanovce +obratisko
Tam bude situovaný výjazd zo zastávky, aspoň podľa priloženého plánu. Pochybujem žeby sa tam vedel otočiť s vozidlom bez cúvania. Síce neviem ako bude upravený ten ostrovček na pravo v smere jazdy zo zastávky.
reparil