Načo Košice zakúpili 45 vozov Vario LF2+ ? Nakolko nahradzujú súpravy, odpovedá to 90-tim sólo vozom (T3). Okrem toho ešte 29 T6 a 17 KT8. Počíta sa so zahustením intervalov alebo zavedením dalších liniek ? (neverím tomu).
Totiž aj pri maximálnej špičkovej výprave po ukončení výluk zostane množstvo nevyužitých vozov.
Podla mojho názoru sa mohlo nakúpiť 8 až 10 vozov V.LF2+ obojsmerných (výhodnejšie pri prepravne menej kapacitných výlukách), taktiež by boli vhodné tak 8 - 10 sóla (L2 a 4) prípadne spriahanie do dvojičiek - velkokapacitné súpravy.
Teda 30 Vario LF2+ jednosm.
10 LF2+ obojsm. a 10(9) LF sólo.
Neviem sice presne ako je to odsúhlasené výkony / spotreba energie, ale sólo Vario je rozhodne úspornejšie a niekde plne postačuje.
Totiž aj pri maximálnej špičkovej výprave po ukončení výluk zostane množstvo nevyužitých vozov.
Podla mojho názoru sa mohlo nakúpiť 8 až 10 vozov V.LF2+ obojsmerných (výhodnejšie pri prepravne menej kapacitných výlukách), taktiež by boli vhodné tak 8 - 10 sóla (L2 a 4) prípadne spriahanie do dvojičiek - velkokapacitné súpravy.
Teda 30 Vario LF2+ jednosm.
10 LF2+ obojsm. a 10(9) LF sólo.
Neviem sice presne ako je to odsúhlasené výkony / spotreba energie, ale sólo Vario je rozhodne úspornejšie a niekde plne postačuje.
110mat110