Reply on: 1018 #8187:
No to je zaujímavé, prečo tí slávni košickí vodiči, ktorí to ovládajú, majú aspoň podľa príspevkov na tomto fóre s ovládaním systému neustále problémy?Že do toho motáš horšiu grafiku výrazne lacnejších displejov Mielec, je od Teba prinajmenšom podrazácke.
Pivix
Pozeram ze tu dnes panuje vypravdovacna nalada. Zeby tou zimou to bolo ?
To ALL: Pisem len svoj amatersky nazor takze pijimam len normalne namietky bez spochybnovania mojho zdravotneho stavu a podobne... Je dost pravdepodobne ze DPMK "odkusol velke susto a nestiha zuvat ? ". Velke projekty chcu nielen investicie ale aj CAS! Je chybou ze tam nie su poruke ludia s mocou a chutou tlacit to vsetko v pred. Zase DPMP vsadilo na variant "B". Rozbeh rychly ale ciel nizsie polozeny takze dosiahnuty za kradsi cas. A ked ste (cestujuci) v Presove spokojny zo sucastnym stavom tak DPMP uspesne dosiahol ciel. Ale zivot je neustaly pokrok... A urcite musite uznat ze keby slo vsetko dokonale a IS BUSE by sa vyuzival naplno (100%) tak nema konkureniu. Otazka je kedy ten stav nastane! Pokial sledujete ciele DPMK tak viete ze IS BUSE je nevyhnutny k ich dosiahnutiu. Citujem dopravneho riaditela DPMK:
"Novú tvár by mal dostať informačný systém vo vozidlách, ale aj na zastávkach. Urobia sa informačné tabule, cestujúci bude na zastávke vidieť, že napríklad linka č. 27 príde za šesť minút. My budeme mať k dispozícii informácie o linkách a počte cestujúcich, čo umožní správne nastaviť dopravný systém mesta."
Hudba buducnosti? To urcite. Ale ciel je jasny chce to len CAS, PENIAZE, TRPEZLIVOST a vela CHUTI do prace... ?