Reply on: Omni_817 #8242:
Takze vlastne aj BUSE vie robit cez radio to, co uz funguje v Ziline s R&G. Akurat, ze v KE to nebude fungovat nikdy.R&G a BUSE su uplne porovnatelne. Dokazu to iste, len mozno inymi prostriedkami. Najvacsi rozdiel je v displayoch, ktore su su u BUSE 5x drahsie, citatelnejsie a krajsie ako displaye R&G. Aj ked R&G ma v ponuke viac druhov.
Omni_817
Bohuzial je to presne tak, poniektori su do DP v KE tak zamilovani, ze nepripustia akukolvek kritiku!
LENZE, diskutovat na temy, ktore tu nahodia obycajni navstevnici, nie vyvoleni, to tiez nedokazu a najma nie vtedy, ked hrozi kritika nasho skveleho DPMK...
Ked ide o to pochvalit sa, vtedy je tu nespocet prispevkov...
BUSE - keby DPMK dal vacsie pravomoci 1018 a hlavne, vyclenil specialne cloveka na vykon upgrade/setup celeho systemu, bol by to urcite idealny system (s trochou ironie samozrejme...)...
Raz pre vzdy mame v KE system BUSE a z hladiska dlhodobeho horizontu je to dobra aj ked draha volba...
Je potrebne si vsak uvedomit ze v sucasnom stave NIE JE BUSE v KE vyuzity ani len na 10 % jeho moznosti !!!
NIE JE nainstalovany v 100 % vozidiel AD, ED, TD (a to aj pre jeho cenu, ale nie len)
V ED nema v niektorych pripadoch ani snimace na dverach !!!
NEEXISTUJE spatny zber dat v realnom case. Ci uz integrovanym radiom, alebo formou CHECK-POINTs po trase a tym je nemozne optimalizovat dopravu.
a bolo by tu ovela viac veci...
R&G MIELEC:
- je neporovnatelne lacnejsi, ale HLAVNE preto, ze lacnejsie su displeje co ma samozrejme vplyv na vizualnu stranku veci...
- z technickeho hladiska su vsak porovnatelne, aj ked, niektore veci sa na RGM daju dosiahnut bohuzial len upgrade a to cosi stoji.
- ponuka iny sposob obsluhy, tento ma vsak ako vyhody, tak nevyhody...
JE NEZMYSEL POROVNAVAT HRUSKU S JABLKOM, AJ KED OBOJE JE OVOCIE !!!
Ano, presne tak, nema zmysel tu na seba utocit!