Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: cedin #80979:
tak pri optime je toho priestoru na konecnej este menej...
Reply on: 110mat110 #80978:
Otázka je, že kto bol „bola snaha“, aká bola tá snaha silná a že kto bol „nevieme, nedá sa“.
„Terminál OC Cassovia“ má vážnu chybu v tom, že sa tam viac ako 2 busy nepredbehnú. To je asi dôvod, prečo tam linka č. 34 nekončí (čo by bolo logickejšie).
Ale dalo by sa linku č. 15 alebo 16 potiahnuť k Optime (tam priamo cez Ul. pri prachárni, späť popri Baumaxe). Technicky to ide a všeličo by to riešilo (Juh - Železníky - Optima), je to asi len otázka peňazí na prevádzku.
Reply on: romeo #80976:
Bola snaha potiahnu 34 alebo 16 ku Sanasu (este k byvalej Pume) odpoved klasicky, nevieme neda sa.
Tak nahlas rozmýšľam, či by nebolo dobré ukončiť linku 34 pri cassovii namiesto areálu garáži, kde sa aj tak má začať stavať..A ak niet miesta pri cassovii,čo tak sa dohodnúť s merkury marketom? To len ak by náhodou čítl niekto z DPMK ?
Reply on: 110mat110 #80970:
Presne toho sa obavam.. na to kolko aut prechadza tou krizovatkou je pekne plynula a cakanie par sekund, mozno v najhorsej spicke je to minuta-dve.. ale skusenosti s preferenciou pri hlavnej poste alebo plavarni, ma fakt privadzaku k obavam, ze z kruhaca vznikne dalsia upchata krizovatka s kolonami a dalsimi zbytocnymi meskaniami busov. Na normalnej svetelnej krizovatke dostane jeden smer cervenu a druhy uz zelenu, auta sa minaju este v krizovatke, ale na tych dvoch "preferovanych" vidavam akurat tak neskutocne dlhe medzicasy, kedy sa v krizovatke nedeje vobec nic a vsetci cakaju. niekedy aj pol minuty
Reply on: mrkvakj #80973:
Aj v Bratislave sa už pri reko nedávajú výhybky na priamy prúd. A v Košiciach sa prúdovo neprestavujú už desiatky rokov.
Reply on: S499.1023 #80972:
"V dnešnej dobe už výhybky neprestavujeme trolejovým kontaktom na priamy průd"

To ze BA je vo vela veci zaostala viem uz davno, ale to ze sa nenachadza v dnesnej dobe, to mi je novinka.?
Reply on: KVKV #80968:
V dnešnej dobe už výhybky neprestavujeme trolejovým kontaktom na priamy průd, takže diskusia je bezpredmetná. Počet prechádzaných výhybiek je kompenzovaný množstvom ušetrených výhybiek a srdcoviek ako celku. Metóda pokus-omyl na podkladoch z 80. rokov v NDR je irelevantná.
Všetci sa zaujímajú o križovatku pri VSS a zatiaľ...
http://www.kosice.sk/article.php?id=18912
Reply on: KVKV #80968:
A hlavne preferencia semaformi. To bude "zuzo". Kruhac na moldavskej je dost nadcasova konstrukcia, ale teraz sa to poserie.
Reply on: KVKV #80967:
Niekde sa písalo, že sa má zastavovať za križovatkou a nástupný ostrovček v smere z Jazera má byť využívaný v prípade mimoriadnych udalostí resp. výluk. Vidno tam že je naprojektovaná aj koľajová spojka. Neviem či to bude takto a akú pravdivostnú hodnotu má táto informácia. Ak viete niekto viac tak ma doplňte.
Kolajový kruháč Moldavská.
V niektorých európskych mestách niečo také už bolo, a metodou pokus -omyl sa presvedčili o nevhodnosti takého riešenia. Tak napríklad voz musí proti hrotu prejsť až tri výhybky (v prípade vratnej smyčky až štyri) Výhybky sú od seba v malých vzdialenostiach.
Ako bude riešené ovládanie/blokovanie výhybiek napríklad v prípade, že od železiarní prichádza R3 a od SNP na Moldavskú odbočuje 6 ??? Síce cez väčšinu dňa tam nie je velká premávka , ale v raných a odpol. špičkách tam asi bude dochádzať k zaujímavým situáciám.
Podobný problém som osobne zažil v Berlíne v 80-tych rokoch.
Reply on: veteran #80966:
Takže ako to bude ? Linka/zastávka. Pred odbočením z niž.kap. na Alejova ,južná je zrušená a zároveň nová zastávka. Tam bude zastavovať čo ? Že by sa zastavovalo pred aj za odbočením ?
Reply on: Yogi616 #80964:
Vedľa pravej koľaje, ktorá odbočuje na Južnú triedu.
Reply on: Bjorn #80963:
Veď zastávka VSS pred križovatkou zo smeru Jazero tam je zakreslená, nie?
Reply on: Yogi616 #80962:
Ak je aktuálny tento návrh:
http://www.ptinziniering.sk/aktualne_projekty_pdf/Kosice-MET-uzol%20VSS%20pracovny%20navrh%20krizovatky%2004.2015.pdf
tak kde pred križovatkou to zastaví? Ale možno je tu iný, prepracovaný, tak by som bol vďačný za opravu. Samozrejme, keď sa dopredu myslí na mimoriadnosti alebo zmeny trasovania, je to len dobre, s tým by určite nikto problém nemal.
Reply on: Bjorn #80956:
Linka 9 tam nemusí zastavovať, zatiaľ to môže stačiť pre R8.
Ale zober si, že bude výluka na Jazere, električky do Barce. Pôjde L9 z Barce a kde zastaví na VSS?
Ani to, že sú nástupištia za križovatkou nezaručuje, že cestujúci nebudú pobehovať, ak idú na jeden smer dve linky po rôznych trasách

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.