Reply on: Bjorn #79090:
Nie, to je prvý. Tvoj argument o nevýhodnosti nerovnako dlhých článkov predsa nemá súvislosť s výškou podlahy. Nebudem tráviť deň na Googli kvôli zarputilému Košičanovi, ktorý je lepší konštruktér električiek, ako Bombardier, Siemens, Alstom, AnsaldoBreda, CAF, Pesa, Solaris... Vyhľadaj si Freiburg GT8Z alebo Bielefeld Vamos. Vygoogli si, prečo Freiburg kvôli malým osovým vzdialenostiam koľají dostal GT8 s podvozkami pod stredným článkom a nie s Jakobsmi. Vygoogli si, prečo v Mníchove a v Brémach nemali úspech Düwagy s Jakobsmi.
veteran
1. Takú požiadavku považujem za hlúpu (resp. za snažiacu sa zamaskovať chronickú absenciu akejkoľvek údržby a tragické podfinancovanie dopravy, čítaj: Postaviť/kúpiť a humpľovať, pokým to ide, lebo bolo lacné).
2. Vozidlá, ktoré vzídu z takej požiadavky nepovažujem za 100% NP aj napriek vorschriftu (ktorý za istých okolností dáva ekvivalenciu medzi vozmi s podestami i bez nich).
3. Keď sa TaškentWagenTeamu podarí splniť požiadavku a voz bude bez podest, potom poviem, že je bezbariérový. A kedy sa tak stane a či vôbec niekedy v tomto smere porazia fyziku, to neriešim.