Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Bjorn #78058:
Nepoužívajú, Taškentwageny nezažili bezvýlukový stav.

Pointa je inde. Prečo sa kupuje x kusov a prečo nie y alebo z kusov. Na základe čoho bolo dobrých najprv 23, potom sa zarazuj dalo 28, neskôr 33 a zrazu kúpime všetkých 46 kusov z opcie. Nechcem nič, len vedieť tú bulharskú konštantu, na zákalde ktorej došli k takým premenlivým číslam.
Reply on: veteran #78057:
Takže mám pravdu? Kapacitne menšie vozidlá sa bez náhrady používajú na linkách, kde jazdili súpravy a KT8? Že mi vôbec napadlo spýtať sa to ?
Reply on: Bjorn #78056:
Zaujímalo by ma, na základe ČOHO, na základe akých PRIESKUMOV vyťaženosti liniek sa takto postupuje. Na základe žiadnych. Už si živo predstavujem, ako poniektorí (aj tu prítomní) majstri sveta budú vyzjapovať, že tu vlastne nemáme koho voziť ?

Holt, ale keďže na Bardejovskej sedí samá dokonalosť, neostáva nám, hlúpej sedľači, nič iné, len im dôverovať ?
Reply on: 110mat110 #78055:
Aha tak. Myslel som, že sa jedná o nejaký špeciálny model alebo niečo. Náhrada pôvodnej kapacity rovnakou je podľa mňa samozrejmosť...

Taškenty teda nejazdia na linkách 6/7/9? Síce teraz počas výluk je situácia asi diametrálne odlišná, od štandardnej prevádzky. Každopádne po ich ukončení bude týchto 46 paródií jazdiť na linkách 2, 3, 4? Mimo víkendov, samozrejme. Nebude to veľa vozov? Aj po započítaní R1/7, prípadnej zálohy sa mi to nepozdáva.
Reply on: Bjorn #78049:
Miskolc riesenie spociva v nakupe elektricky ktora je kapacitne kompatibilna s nahradenymi vozmi (lf2 vs 2xt3) a aj plne nizkopodlazna a ma aj ine vymozenosti 21. Storocia.

Aktualne taskenty nejazdia miesto KT, ale miesto T6 takze jazdi vacsia kapacita. Aktualne sa zohladnuje len to, ze jazdia, lebo musia. Uvidime po vylukach.

Inak, co je so 701?
Reply on: veteran #78053:
Skonči zaruka, dielňa sebe to dorobi v ramci zlepšovateľskeho hnutia ta ňéé...?
A tote LEDky to ľem informačne su, to kedz še už šicke cestujuci nauča že dze maju avtomaticky dzvihac nohy ta to zhasne calkom nafurt, znaš?
A už še tu teľo nenavažaj do teho superluxusušu bo na tebe puščim rozzureneho pinčla co še Robo vola! ? ? ? ? ?
Reply on: Tatranka #78052:
Kapčol na to ale fírer vzadu má ? Namiesto tých ďalších 13 šmejdov mohli uplatniť opciu na dovybavenie (a tiež uplatniť záručnú opravu osvetlenia schodíkov, lebo keď pri tejto jalovej prevádzke, čo tu teraz máme, nachádzam kusy, kde to proste z polovice nesvieti, asi niekde bude problém).
Reply on: veteran #78051:
Na brenčok dozadu už nezvyšili evrifondy no...?
Reply on: Tatranka #78050:
Hej a pri cúvaní popri tom pí pí pí aj zvoní, len škoda, že vpredu. To je asi moderný prístup k nevidiacim, takzvané klamanie telom kvôli zmäteniu súpera ? ? ?
Reply on: veteran #78048:
No dovoľ? Takto hanebne sa vyjadrovať! Je to najmodernejšie vozidlo v galaxii, dokonca je v tom zabudovaná technológia NASA!!! Keď to cúva, robí to pí pí pí... ? ? ?
Reply on: 110mat110 #78047:
V čom spočíva Miskolc-riešenie?
Čo sa týka kapacity... Zohľadňuje sa to vôbec? Taškenty jazdia na linkách, kde boli nasadzované súpravy a KT8, ktoré majú kapacity vyššiu.
Reply on: 110mat110 #78047:
Úžitková hodnota je čosi iné. To schodíkové drncajúce čereslo hodnotu 1,5 milióna ani zďaleka nemá a patrí kdesi do prvej polovice 90. rokov (navyše ak tu má obsmrdať ešte aj v roku 2030).
Reply on: veteran #78046:
Keby sli miesto KT cka raz za 10 minut kazdych 6minut LF2ka tak preco nie? Jasne, ze existuje aj omnoho lepsie takzvane Miskolc riesenie
Reply on: Bjorn #78045:
Ale prestaň, veď je to priaznivý pomer medzi cenou a úžitkovou hodnotou ? Že pre koho, to už blbečkovia nepovedali ?
Reply on: myslavcan #78044:
Takže polovica bežnej výpravy budú tie predražené šmejdy. Dohodiť zakázky kamarátom, zadĺžiť podnik a potom sa tváriť, že ho zachráni privatizácia, kde mesto de facto nič nezíska. Welcome to Slovakistan.
V prípade nákupu 23 električiek Vario LF2 plus bola tiež opcia na ďalších 23. Podľa hovorkyne mesta Lindy Šnajdárovej sa nakúpi všetkých 46. K 33 doteraz kúpeným pribudne teda ešte 13, čo bude stáť DPMK pri spolufinancovaní 5 percentami ďalších skoro milión eur.

http://kosice.korzar.sme.sk/c/8062366/strata-a-uvery-su-rizikom-pre-chod-kosickeho-dopravneho-podniku.html

Zaujímavé...
Reply on: Bjorn #78040:
Cesta jej z podhradovej do krasnej trva hodinu a pol... Podla nasho planovaca cesta medzi atletickou a krasnou trva cca 40-50 minut. Dajme tomu hodinu. Co na tomto stave zmeni linka 13? To, ze v kolone na slaneckej bude stat dalsi voz. Jediny sposob ako usetrit cas, je ten, ze kolonu obehnu v elektricke. Pre mna, za mna, nech ma L28 pripoj ku kazdej deviatke.
Reply on: Bjorn #78040:
Na to mám len túto odpoveď:
http://youtu.be/8UtnCM7aKyY?t=2m20s
Reply on: Bjorn #78040:
19ka až po zastávku Pri Teleku. Dobrý fór, naozaj sa zabávam ?
Krásna chce naspäť 13-tku, 52-ku a aby toho nebolo málo, tak aj 19-tku. Ja navrhujem pánovi starostovi, aby požiadal o prehodnotenie lokality hlavnej železničnej stanice a o výstavbu medzinárodného letiska.

http://kosice.korzar.sme.sk/c/8060879/krasna-ziada-viac-spojov-mhd.html

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.