Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #7743:
Ajeje, meni sa cas...
Reply on: Vševedko #7744:
Hmmm si si isty? Si vsimni po dazdi smyka stale len jedna z dvojice naprav... ?
Takže doplním o tej smyčke pri Hornbachu- BOL TO FÓR!!!!!!!
A tie vymedzovacie kolíky sú na trávnatom páse, takže tam bude zrejme križovatka a napojenie na parkovisko ku OC. Keď "vymedzujú" trať, tak kolíku sú v strede koľaje.

Vševedko: splietku som samozrejme myslel proti hrotu nie po hrote. Jednojazykovú výhybku som zblízka nevidel, som v tom, že koleso ju prechádza po okolku(tak ako srdcovku) a nie plochou kolesa po hlave koľajnice.???Neviem

Pivix: Zdochnúť znamená, že nič!!! nefunguje a nereaguje
Reply on: Pivix #7742:
Na všetkých v KE používaných strojoch všetky nápravy.
Pre zmenu času budú nočné vlaky čakať v stanici

BRATISLAVA 27. októbra - Nedeľná zmena stredoeurópskeho letného času (SELČ) na stredoeurópsky zasiahne cestujúcich šiestich nočných vlakov Železničnej spoločnosti (ZSSK) s číslami 222, 223, 601, 608, 612 a 613. Ručičky hodiniek si o 03:00 ráno posunieme späť na 02:00 stredoeurópskeho času (SEČ). V poslednú októbrovú nedeľu si tak pospia o hodinu dlhšie aj cestujúci tých nočných vlakov, ktorých zmena času zastihne na ceste.

Vlak 222 príde do stanice Považská Bystrica o 2:04 letného času, odchádzať bude o 2:06 stredoeurópskeho času, to znamená, že bude hodinu v stanici stáť. To isté sa týka aj vlaku 223, ktorý prejde na SEČ v českej stanici Horný Lideč. Vlak 601 bude vo Vrútkach o 2:07 letného času, odíde o 2:09 stredoeurópskeho času. V Kraľovanoch budú hodinu čakať aj cestujúci vlaku 608, ktorý do stanice príde o 2:01 SELČ a odíde o 2:03 SEČ. V Liptovskom Mikuláši bude od 2:24 SELČ do 2:26 SEČ čakať vlak s číslom 612. Posledná zmena sa týka vlaku 613, ktorý bude čakať od 2:08 SELČ do 2:09 SEČ v Považskej Bystrici.

Všetky vlaky osobnej dopravy, ktoré odchádzajú v nedeľu medzi 2:00 a 3:00 budú vypravené podľa stredoeurópskeho času (SEČ), povedal pre agentúru SITA hovorca ZSSK Miloš Čikovský. Vlaky, ktorých jazda sa končí medzi druhou a treťou hodinou ráno prídu do cieľovej stanice podľa letného času.

(Zdroj: SME)

Ked tak rozmyslam, tak sa to dotkne aj nocakov.
Reply on: Vševedko #7734:
Akurat ten sprievod a ta vysielacka chybali... Urcite k sklzu dochadza aj pri tahani aj tlaceni. Inak kolko naprav a na ktorych strojoch robia trakciu???
prave dosli dopravaci. takze uvolnili dopravu
DN na namesti osloboditelov. elektricky v oboch smeroch nepremavaju. elinam sa nastasthe nic nestalo...
Reply on: PvvS #7737:
Tak to si budeme muset někdy nakreslit, ale trvám na svém vyjádření, že splítka nemění poměry ve výhybce, pouze mění vzdálenost mezi výměnou a místem fyzického odbočení.
Reply on: SOLARIS MANIAK #7729:
Už sme to tu niekoľkokrát rozoberali a nechce sa mi znova. Ak máme správne informácie, mesačníky by sa na karty mali nahrávať od novembra skúšobne, od februárauž v ostrej prevádzke. Ak nevieš ako to vyzerá, odvez sa po Prešova alebo Bratislavy.

Re #7730 TA: Ehm... povedzme, že bratislavský Lieskovec je etnickým zložením niečo podobné ako košický Luník IX.

--

All: Včera som prestupoval medzi vlakmi na ŽST Košice a mal som pol hodiny čas, tak som vyliezol na "brikobratisko" ( 🙂 ) a hľadal ten oznam o ČK, aby som si utvoril názor.
No... našiel som i pobavil i zdesil sa... Tak nad tým sa skutočne muselo celé oddelenie, čo hrdý názov "oddelenie marketingu" nesie, minimálne celý deň trápiť, kým také vyprodukovali 😛
Reply on: Vševedko #7736:
Prave ze tam dochazelo k devastaci celyho telesa vyhybky a jazyky mely minimalni trvanlivost. Timhle se to vcelku vyresi.
Reply on: PvvS #7733:
No ale splítka úhel odbočení nezmenší, na to stačí výhybka s dlouhými jazyky a malým úhlem odbočení.
Reply on: Balky #7724:
Keď vypovie dobíjanie, mal by sa vodič odobrať do vozovne a nie čakať, kým sa vybijú batérie. Vozidlo, ktoré má vybité batérie nemá, okrem iného, funkčnú ani elektromagnetickú koľajnicovú brzdu a do vozovne by sa malo prepravovať výhradne zaistené z oboch strán.
Reply on: Pivix #7699:
Aké pálenie kolies vzniká sklzom pri trakcii inak pri tlačení a inak pri ťahaní? A strata spôsobená tlačením určite väčšia nebola, na odkuplovanie, obehnutie (ktoré v tom konkrétnom prípade ani nešlo) a nakuplovanie počítaj minimálne 10 - 15 minút. Pri sunutí má súprava dostať dispečerský sprievod na zaisťovanie voľnosti jazdnej dráhy, vodiči do ruky vysielačky na komunikáciu a nie je čo riešiť.
Reply on: Vševedko #7692:
Krasneho, chysta se sjezdovka z vozovny Pisoarky, a par dalsich. Jde o vyhybky s dost podstatnym bocnim razem, takovych tu bude povic. U vozovny je uz ted spomalena rychlost a stejne se testuje moznost provozu bez koleji 🙂

SOLARIS MANIAK

3505: VITAJ DOMA ☺ ?
Reply on: TA #7730:
Opýtaj sa v BA fóre.

SOLARIS MANIAK

Vysvetlí mi niekto čo znamená : PRECHOD NA BEZKONTAKTNÚ ČIPOVÚ KARTU, a odkedy to bude platiť ???

SOLARIS MANIAK

SHORTY: ? na mail.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.