Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SOLARIS MANIAK #7729:
Už sme to tu niekoľkokrát rozoberali a nechce sa mi znova. Ak máme správne informácie, mesačníky by sa na karty mali nahrávať od novembra skúšobne, od februárauž v ostrej prevádzke. Ak nevieš ako to vyzerá, odvez sa po Prešova alebo Bratislavy.

Re #7730 TA: Ehm... povedzme, že bratislavský Lieskovec je etnickým zložením niečo podobné ako košický Luník IX.

--

All: Včera som prestupoval medzi vlakmi na ŽST Košice a mal som pol hodiny čas, tak som vyliezol na "brikobratisko" ( 🙂 ) a hľadal ten oznam o ČK, aby som si utvoril názor.
No... našiel som i pobavil i zdesil sa... Tak nad tým sa skutočne muselo celé oddelenie, čo hrdý názov "oddelenie marketingu" nesie, minimálne celý deň trápiť, kým také vyprodukovali 😛
Reply on: Vševedko #7736:
Prave ze tam dochazelo k devastaci celyho telesa vyhybky a jazyky mely minimalni trvanlivost. Timhle se to vcelku vyresi.
Reply on: PvvS #7733:
No ale splítka úhel odbočení nezmenší, na to stačí výhybka s dlouhými jazyky a malým úhlem odbočení.
Reply on: Balky #7724:
Keď vypovie dobíjanie, mal by sa vodič odobrať do vozovne a nie čakať, kým sa vybijú batérie. Vozidlo, ktoré má vybité batérie nemá, okrem iného, funkčnú ani elektromagnetickú koľajnicovú brzdu a do vozovne by sa malo prepravovať výhradne zaistené z oboch strán.
Reply on: Pivix #7699:
Aké pálenie kolies vzniká sklzom pri trakcii inak pri tlačení a inak pri ťahaní? A strata spôsobená tlačením určite väčšia nebola, na odkuplovanie, obehnutie (ktoré v tom konkrétnom prípade ani nešlo) a nakuplovanie počítaj minimálne 10 - 15 minút. Pri sunutí má súprava dostať dispečerský sprievod na zaisťovanie voľnosti jazdnej dráhy, vodiči do ruky vysielačky na komunikáciu a nie je čo riešiť.
Reply on: Vševedko #7692:
Krasneho, chysta se sjezdovka z vozovny Pisoarky, a par dalsich. Jde o vyhybky s dost podstatnym bocnim razem, takovych tu bude povic. U vozovny je uz ted spomalena rychlost a stejne se testuje moznost provozu bez koleji 🙂

SOLARIS MANIAK

3505: VITAJ DOMA ☺ ?
Reply on: TA #7730:
Opýtaj sa v BA fóre.

SOLARIS MANIAK

Vysvetlí mi niekto čo znamená : PRECHOD NA BEZKONTAKTNÚ ČIPOVÚ KARTU, a odkedy to bude platiť ???

SOLARIS MANIAK

SHORTY: ? na mail.
Reply on: Vladimír #7726:
mne sa to nezdá...ani žiadne datumy a ni dovod, možno dalšie obmedzenie ☺ ? ?
Reply on: TA #7616:
Myslím, že z článku bolo dosť cítiť nekompetentnosť kompetentných, takže je jasné, že aj električka je kecanie do luftu.

Re #7629 Diggi: Klasika. Až kým sa raz s nimi nepôjdem pohádať... Btw. dokedy je tá výluka? Sú na to aj oznamy na zastávkach?

Re #7644 Sarko: Veď to nebolo ani zďaleka po prvý raz takto...
Reply on: Sarko #7720:
Nieco som o tom pocul. Mama tu elektricku vtedy nestihla. Usla jej pred nosom...
Reply on: Sarko #7709:
K vysielackam doplnim, ze ak vypovie dobijanie baterie, a vybiju sa baterie, potom je cela elina "mrtva", nereaguje na nic,ani vysielacky. Preto sa niekedy riadici elektriciek pri tlaceni dorozumievaju pokrikmi, alebo pistalkami...Dokonca raz som sa podobneho dorozumievania zucasnil...stal som v zadnej casti 1.vozidla pokazenej supravy a na pokyny riadica pokazenej supravy som daval navesti riadicovi, co nas tlacil.

Dnes na L3,L4 solo vozidielka.
Atypicka situacia na NO, kde sa predbiehali 2 trolejbusy.Prvy na svojej linke stal na zastavke, no musel stiahnut zberac, aby ho predbehol presuvajuci sa trolejik.
Mam malu pripomienku pre vodicov Solarisov. Ziadal by som viac vsimavosti ked sa smazi nastupit alebo vystupit clovek na voziku. Myslim na vyklapaciu plosinu pri strednych dverach.
A je to tu ?

O odčlenení Šace by sa muselo rozhodnúť v dvoch samostatných referendách

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=28.10.2004/52476K
Reply on: Pivix #7719:
Aj také sa stalo. 30.10.1978 - súprava T3 #229 a 298, jazda "dole amfiteátrom" - predpokladaná rýchlosť v čase vykoľajenia max. 85,9 km/h - 8 osôb namieste mŕtvych - vodička zomrela po prevoze do nemocnice - 10 ťažko ranených - viac ako 100 ľudí malo stredne ťažké a ľahké zranenia...

Re #7718 Furčan: 😉
To Sarko: No ved preto. To by bola ina haluz keby tak voz prestal reagovat niekde na kopci, pripadne v plnej rychlosti :o).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.