Reply on: veteran #76978:
Mám dojem, že niektorí vodiči v SORoch si to zjednodušia tým, že okná proste zamknú a fertig na celú šichtu. Strešné klapky samozrejme ráno a večer "zabudnú" otvoriť, bo naco šak vonku kedz je pod 25C, klimu ňemam zapinac a zbytek prikazany nemam ta tym padom to netreba robic, ja klimu v kabinke mam ta ostatnim sram...A na druhú stranu často vídam, hlavne ráno po výjazde vozov a to aj v plne "klimatizovaných" električkách a busoch, že teľatá nastúpia dnu a čumia a čakajú, či im dakto neotvorí okná...
Príkazy, zákazy, upozornenia a akékoľvek nápisy sa predsa nečítajú, také ľahké nevieš?
Inak dobrý nápad, také veci sú technicky realizovateľné, dačo podobné máme v robote na dverách do motorovne.?


veteran
2. Gajdove kúpele – úvrať
3. Čermeľ – úvrať, potom slučka
4. Havlíčkova – pôvodná slučka v odlišnej polohe oproti dnešnej
5. Solovjevova – pôvodná slučka, úvrať (po odrezaní slučky a pred výstavbou novej)
6. Stromová – triangel
7. Železničná stanica – úvrať
7a. Dočasné obratisko okolo starej vozovne
8. Tehelne (až pri kruhovom objazde)
9a. Cintorín – pôvodná úvrať na mieste hlavného kríža
9b. Cintorín – úvrať po skrátení trate v roku 1936 vedľa kolumbária
10. VSS – slučka