V elektricke som si dnes - 18.X.04 - vsimol, ze v KE sa planuje zmena kontroly cestovneho ci tak volako je to formulovane, no proste,ze sa prechza na system cipivych kariet. Viete o tom viac odkedy a ako, zakolko a tak pod.
Pokojne! Podľa mňa hovorí logika sama za seba, že vonkajší oblúk má väčší polomer a oblúky sú miernejšie. Ale nehádam sa, možno je na vonkajšom vyšší obrubník a viac zasahuje do profilu.
Sarko : musim potvrdit tvoje slova. V lete v taliansku som chodil "aquabusom" do aquparku - bola to asi 12-rocna Setra, ale musim uznat ze v pohodlnejsich sedadlach som v ziadnom inom buse nesedel
Čo sa týka pohodlia, najlepšie sú staré vyradené Mercedesy z Nemecka, ktoré premávajú v mestskej ale aj na medzimestských linkách v Bosne. Máš pocit, že si si doslova ľahol do gauča, do ktorého sa zmestia aj dve osoby a hádam aj s 20 cm širokými opierkami, ktoré mali imitáciu kožušiny, ako býva zvykom v obývačkách. K tomu sa rútiš na starých "herkách" po uzučkých cestách a serpentínach cez sedlá, hory a okolo priepastí. Proste zážitok na celý život.
Takže služobný príkaz o temperovaní vozidiel je na svete a figuruje v ňom trojka:
1. do +3°C
2. od +3°C do -3°C
3. pod -3°C
Ak chcete tip: voz 500 kúri v "A"-čku stále (nemá vypínač na kúrenie), takisto sa zohrejete aj u mňa vo voze, ak mám T3(odpadové teplo) ?
Určite ste si všimli na križ. pri Kr.súde "nový" odbočovací pruh. To nie je nič zaujímavé ale všimnite si ten semafor, čo dali 15cm od tram. A tak NP vozy musia sklápať zrkadlá pri prechádzaní okolo semafora ? ? ? Takáto kuriozita môže byť len hádam v KE.
Ale idem preštudovať Zákon o dráhach, tam určite nie je prípustná takáto vzdialenosť cudzích telies pri trati ? ? ?
NABI