Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUK #7328:
Uznávam, že nie su najnovšie, ale ani v Irisbuse som sa necitil tak pohodlne. Uznávam, že vtedajšia Košická dopravná spoločnosť ich mala tuším 6 alebo 8 a Eurobus Košice ma už len 4 #141 - 144. Podľa špz si nechali len každý druhý, jeden pod novou špz jazdí v Eurobuse v spišskej a vídať ho v Košiciach pod evidenčným číslom 330.
Ale ak budú aj Irisbusy mať toľko priestoru na nohy a miesto sedačiek niečo ako kreslá tak budem tak rád chodiť aj nimi. ? ? ? ? ? ?
Reply on: Diggi #7327:
Rýchly je taký, aký je vodič, ale s obmedzovačom toho veľa nedokáže ani Schumi:-). A hrdza na ňom rastie veľmi rada.
Reply on: LUK #7325:
mne je jedno, že je vysoký...ale rýchly a pohodlný... ? ?
Reply on: Diggi #7324:
hej, najlepsie je to na poslednych sedadlach v tej dvojmetrovej vyske nad vozovkou 🙂
Reply on: Diggi #7324:
To by zaujímalo, čo sa Ti na tej škatuli páčilo...
Reply on: pete. #7322:
Šak Granus je to naj čím som išiel ?
5224 na L29 s poskodenym vonkajsim prednym panelom Buse
Reply on: Diggi #7320:
No Ik urcite nie, ale zato Sorom a takym Granusom som uz siel. Ale tiez nechapem ako moze niekto na trase Po-Ke pouzivat vlak ? ? ?
Reply on: 1018 #7316:
Pokiaľ viem tak prejazdy medzi linkami 3 a 7 už počas víkendov sú realitou, naviac tá služba ešte robí aj R2-ku. ?
Reply on: Vladimír #7313:
To vieš Eurobus nenasadzuje na linku Košice - Prešov Ik280.10, alebo Sor C9,5 ? ?.
Reply on: eMareq #7307:
Ale displeje mal len 6412. Ozančovače mali obidva busy. ?
to mi pripomina zlocinecku spolocnost a nutnost upravovat trat,perony len aby stadtler 425 mohol chodit az na strbske pleso... takze zjavne caka cosi podobne aj dpmk, ak by np mala jazdit aj l3,l6 ci l5
NP elektricky zial na hociktorej linke nemozu jazdit, lebo maju problem s prejazdom na niektorych usekoch. Sam som bol svedkom ako stredny clanok ryl o obrubnik na otocke na zel.stanici. Sme na Slovensku...
Reply on: eMareq #7314:


V tom plane su prejazdy medzi 2+4, 3+7. 6-tka je skratena o jednu celodennu sluzbu, nahradi ju 1 celodenno-trhana, to iste plati aj o linke 9. 5tka v povodnom stave. Takze NP vozy sa dostanu aj na linku 3 v PD. Ak to nedajboze zacne platit.
Sarko ta vaše T2 ev.čísla 234 by měla mít výrobní číslo 152 359 tedy dle mých záznamů ?
Reply on: Vladimír #7313:
Riesit som nechcel nic, len ma zaujimalo, ci by DP dal aj NP na ine linky, keby sa robili prejazdy. Mne to neprekaza. Ved nech je aj na L3 alebo L6 nizkopodlazna.
Reply on: Diggi #7306:
Kto Ti môže za to, že chodiš gumokolom? 😉 Ceny za vlak sú také, ako som popísal. Jednosmerný 42 a spiatočný tuším 65 alebo tak nejak.

Re #7307 eMareq: Čo by si chcel riešiť s nízkopodlažnými vozidlami? Prečo by sem-tam NP KT nemohlo vykonať namiesto L7 a 9 aj nejaký spoj na L3? Vôbec neviem, v čom by mal spočívať problém.

Boli to palubné počítače, displeje a označovače poľskej firmy R&G Mielec. V Košiciach sa napokon nepresadili. Úspešne však tento systém používajú v Žiline, Prešove a Nitre.
Reply on: eMareq #7307:
ten druhy bol Ik280 4212 ?
Reply on: SOLARIS MANIAK #7309:
Si zabudom na 3516 na lince cislo sestnact 😉

No priloha ohladom toho autobusu uz na MD.sk je, zaujemcovia ho sa downloadovat 🙂
Reply on: SOLARIS MANIAK #7304:
Tak tomu hovorím zmŕtvychvstanie... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.