BM> Kazdy radovy sikovny Slovak si moze dovolit letiet z kosickeho letiska. Kazdy radovy nesikovny Slovak na neho bude nadavat, ze je zazobany.
, je to rekonstrukcia vozidla na nizkopodlazny stredny clanok. Pripomeniem este, ze sutaz vyhrala prazska firma PRAGOIMPEX, pricom tato firma zadala zakazku firme KOS KRNOV, ktora uz v predstihu (t.j. este pred vyhranim sutaze) vyrobila 1. nizkopodlazny prostredny clanok. Nie je bez zaujimavosti, kedze sa na jeho vyrobu pouzivaju diely z povodneho vozidla, ze na jeho vyrobu sa pouzili diely z vyradeneho vozidla ev.c. 515!
.
.
)
.
.

Sarko
Dufam, ze Ti to M@rtin uz dostatocne objasnil a usetril mi pracu.
Ze je letisko brane ako vojenske, tak to je poriadny blud. Neber to ako urazku, ale mal by si trosku porozmyslat pred tym, nez nieco napises. Kosicke letisko je rozdelene na civilne a vojenske, ale ako uz napisal Diggi, z vojenskeho zostali uz len nejake fragmenty. Ak by bolo letisko len vojenske, ziadne civilne linky by tu pristat nemohli.
A na zaver potvrdzujem Papyrove vypocty, iny kamos, ktory v Prahe tiez studuje lekarcinu sa do Kosic dopravil tymto sposobom a na letisko v Ruzyni a z letiska v KE siel ako inak - autobusom MHD a vyslo ho to lacnejsie ako vlak (nehovoriac o case, pohodli atd...).