Reply on: BM #149:
Dovolim Ti vytknut este Tvoju argumentaciu ohladne hodnotenia "urovne zivota" a slovenskeho naroda. Neviem co maju spolocne zivotna uroven a vykoristovanie s linkou c. 23, to su argumenty hodne tak babky-demokratky, nez nejakeho dopravara. Kezde si este nepracoval, nevies, ze zdieranie v pracovnej oblasti kraca ruka v ruke s vysokou nezamestnanostou a nedostatkom pracovnych miest a na ich riesenie je potrebne zamerat sa v oblasti mimo MHD. Toto do diskusie jednoducho nepatri!
Aby si si tiez nemyslel, dnes som z prace schvalne vyuzil linku c. 23 (posledny spoj s odchodom z N.O. o 19:35). A to nie som zamestnancom letiska, ani som sa nechystal chytit nejake lietadlo
.Re #157: Co sa tyka lozkoveho a lezadloveho priplatku, uviedol si vnutrostatne ceny. Ceny napr. do CR su minimalne dvojnasobne. A to este nehovorim o zakaznickej karte Ceskych drah (tzv. Karta Z), ktoru ak nemas zakupenu, platis znova takmer o polovicu viac.
Re #158: A tymto prispevkom si ma uz vazne nastval! Za Tebou uvedenym linkom su uvedene odlety IBA JEDNEHO DOPRAVCU, pritom z kosickeho letiska lietaju VIACERI DOPRAVCOVIA!!! Kazdy pracovny den, okrem utorka je do Kosic 6 priletov a 6 odletov, v utorok je to 7 priletov/7 odletov, v sobotu 3 prilety/odlety a v nedelu 4 prilety/odlety.
Zacinas byt prilis subjektivny a zaujaty, rob so sebou nieco, clovece...
.
Sarko
Zriadenie zastavky "HM Tesco-vchod" by som v takomto pripade povazoval za samozrejmu nutnost. A samozrejme aj pre dalsiu zastavku pri Baumaxe, aj ked je to len 300 metrov, nevidim dovod, preco to nevyuzit.
Co sa tyka Tebou navrhovanej zmeny trasy L72 - Myslava-OC Baumax (odpustil som si vyraz HM, kedze ho Baumax nepouziva), ako by si potom posilnil L71 a sucasne do jej intervalu vlozil L72? Mohol by si to viac rozviest. Aj to, ci by podla Tvojich vypoctov na Tebou navrhovanu L72 postacovalo 7 solo vozidiel, pricom vsak ber do uvahy tak 5-6 vozidiel, kedze minimalne jedno potrebujes ako zalohu.