este odlety z kosickeho letiska len aby ste boli v obraze
http://www.slovakairlines.sk/x_pravdopr.php3
http://www.slovakairlines.sk/x_pravdopr.php3
, je to rekonstrukcia vozidla na nizkopodlazny stredny clanok. Pripomeniem este, ze sutaz vyhrala prazska firma PRAGOIMPEX, pricom tato firma zadala zakazku firme KOS KRNOV, ktora uz v predstihu (t.j. este pred vyhranim sutaze) vyrobila 1. nizkopodlazny prostredny clanok. Nie je bez zaujimavosti, kedze sa na jeho vyrobu pouzivaju diely z povodneho vozidla, ze na jeho vyrobu sa pouzili diely z vyradeneho vozidla ev.c. 515!
.
.
)
.
Sarko
OK, suhlasim, ze tych 6 spojov mozno nie je az takych zanedbatelnych, ale keby sa ich interval aspon prekladal. Si vezmi, ze do dnesneho dna premavalo tych 6 spojov zo zel.stanice takto:
6:19 (23), 6:36 (22), 7:19 (23), 7:36 (22), 8:19 (23), 8:36 (22), 14:21 (22), 14:49 (23), 15:16 (22), 15:49 (23), 16:16 (22), 18:19 (23).
Takze len v dvoch pripadoch sa interval prekladal, po 14-tej je rozdiel 28 min. a po 15-tej 356 min., ale po 6., 7. a po 8-mej je to uz iba 17 min. a po 16-tej dokonca iba 3 minuty.
Ako som si vsimol, niektore spoje su na linku c. 22 pridane, ale zaujimave je, ze niektore koncia od Let. akademie uz na Mlynskej baste a niektore z Lorincika na Mlynskej baste.
Pokial sa od Mlynskej basty a od Let. akademie neurobili nejake prejazdy na ine linky, tak to bude dalsi klinec do rakvy hospodarnosti...
A ta trolejbusova linka z Dzungle na Nam.oslob. (73? :-)), to uz azda kazdeho napadlo, myslim, ze obsluha s 14Tr-kami by mohla byt celkom vhodna a razom by pribudli do schemy dve nove konecne zastavky!