Nato co ma praha alebo brno zabudni, oni kupovali Skodu 15T za 2.8 miliona eur jednu. Tu kde nie je pomaly ani na vyplaty statnym zamestnancom v justicii, skolstve, ci zdravotnictve, nehovoriac o mizivej kvalite elektrickovej dopravy u nas vobec, je zbytocne o niecom takom co i len uvazovat, pretoze je to nezmozne, nikto nam to nezaplati, ani EU.
velmi rad by som privital obnovu vozoveho parku co sa tyka elektriciek a trolejbusov a myslim ze nie som sam ako tu citam..kedze vozovy park co sa tyka elektriciek a trolejbusov uz roky zanedbany a je takmer identicky s tym Bratislavskym.. cize vsetko zastarale stojace za staru backoru, raz som pisal na DPMK a ma surovo odbili s tym ze to treba vymenit komplet kolajiska a to by vela stalo a ze na to nie su financne prostriedky..a bla bla bla...uz stara otrepana fraza este z cias ked sme v EU neboli..ale ako sa teraz ukazuje na vsetko je ked sa chce, daju sa vybavit Eurofondy ,kedze mame mnozstvo nevycerpanych ..takze kde je vola tam je cesta..nutne treba klimatizovane nizkopodlazne jednotky pre obe mesta ci uz BA al KE, typu skoda Plzen, napr take nieco ako ma Praha prip Brno al Miskolc: http://www.skoda.cz/cs/produkty/tramvaje/tramvaj-26-t/ alebo uz rovno nizkopodlazne briky vybavene klimou http://www.skoda.cz/cs/press-room/archiv-novinek/do-provozu-s-cestujicimi-vyjela-prvni-tramvaj-15t-forcity-s-klimatizaci/ a trolejbusy takisto by trebalo obmenit..trebars tiez z Plzne by som bral ,su celkom fajn a zamenit ich za tie stare zhrdzavene rachotiny co sa nakupili este zac 90tich(niektore este koncom 80tich) rokov a uz doslova dosluhuju.. pise sa aj od koho budu mesta nakupovat jednotlive supravy bude to Skoda Plzen? a okrem toho ak sa nemylim v Kosiciach(neviem ako v BA) musia predtym obnovit resp vymenit vsetky zastarale elektrickove kolaje,to tiez budu financovat z tychto EU fondov? lebo to je nutna a prva podmienka ak tu chcu nasadit nizkopodlazne moderne supravy..dufam ze tych starych rachotin(tzv burizonov) sa cim skor zbavia a odpredaju ich na suciastky..
Také sa neplánovalo ? Zhora mali chodiť odjakživa len autobusy (niečo ako Popradská na Terase).
Keď už trať "hore", tak z Americkej triedy, pri Lidli na Európsku a hore odbočka na Austrálsku (až bude postavená) a ďalej až po plánovanú otočku neďaleko Viedenskej - tá je nakreslená na obrázku vľavo: http://www.abload.de/img/3b_navrh_dopravyg0ubh.jpg
Tak takým komplikovaným spôsobom, ako ju chcú robiť, sa ani nečudujem. Mohla spokojne ísť po starej trase do dediny Ťahanovce a tam potom nejakým zmiernením stúpania do kopca mohla vyliezť na Madridskú, odtiaľ na Bruselskú a jednokoľajka na Bruselskú-Hanojskú-Sofijskú a späť na Americkú triedu a na konci urobiť úvraťovú konečnú ako pri Optime a dovidenia. Nie tam 30 mostov a cesta cez územie nikoho ako si to vrchní predstavujú.
No a potom ešte z NMM urobiť trasu električky po pôvodnej trase smerom na Staničné námestie alebo konečne spojazdniť trať na Hlavnej a máme postarané o všetko. ?
Bola,ale sa to neosvedčilo.Na jedného cestujúceho pripadalo desať tlačiacich a nikto sa nechcel striedať v tlačení,tak to za cca dva týždne zrušili.Bolo to skúšané začiatkom sedemdesiatych rokov.
150 novych busov dostatocne nahradi elektricky pri reko trati. Planuje sa aj nakup elektriciek. Jeden taky oznacnik je zachovany tak ich mozu katovat a hadzat do srotu ako to robia. Odbocka na rychlodrahe sluzi-la na dodavku "novych" elektriciek ale aj prejazd podbijacky na rychlodrahu, alebo Hurvinka do mesta.
Sheep221