Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: veteran #67527:
Čo sa ti zasa nepáči,veď HB Reavis postavil verejnoprospešnú stavbu...dá sa tam parkovať a dokonca aj nakupovať ? ? ?
Reply on: 110mat110 #67525:
Aupark a zrealizovať verejnoprospešnú stavbu? ? Schuti som sa zasmial. Aupark nepostavil ani cesty tak, ako mal, dokonca si ich nechal naprojektovať v rozpore s regulačným plánom a chodníky "vyriešil" tak, že na pôvodné rozdrbané prilepil svoju dlažbu (viď príklad "vred" pri Glorii). Po tých obrovských ústupkoch, ktoré mesto urobilo (odpustenie mimoúrovňového riešenia), mala byť výmena koľají zakotvená v zmluve ako vyvolaná investícia. Vlastne len samotná výmena, koľaj vraj DPMK kúpené má...
Reply on: veteran #67524:
"V rámci "IKD" sa urobí len priamy úsek na obrázku vyššie označený ako SO 01. Zvyšok si bude musieť mesto zrežírovať samo v samostatnom projekte."

Ale aj táto časť má isť cez OPD, teda z eurofondov
Pokia dobre viem, mal by to zrealizovat Aupark. Okrem toho, vsimli ste si oznacenie "zastavka Aupark"? Snad to je vtip
Reply on: Isidor #67518:
Súčasťou stavby nebude prerábka križovatky na NO + napojenie na začiatok zrekonštruovaného úseku na Južnej triede.

Výmenu koľají v priestore križovatky na (bývalom) NO plánovalo mesto už minulý rok:
http://www.abload.de/img/2fepa1.jpg
http://www.abload.de/img/1jmp46.jpg

V rámci "IKD" sa urobí len priamy úsek na obrázku vyššie označený ako SO 01. Zvyšok si bude musieť mesto zrežírovať samo v samostatnom projekte.
Reply on: veteran #67522:
Ďakujem veľmi pekne ?
Reply on: Adamcool #67521:
Územné rozhodnutie je len druhý krok - t. j. územné konanie (prvý krok je posudzovanie vplyvov na ŽP). Potom je ešte stavebné konanie, ktorého výsledkom môže/má byť stavebné povolenie.

Príklad: územné rozhodnutie má napr. vydané úsek rýchlostnej cesty R2 Lovinobaňa - Ožďany, ktorý NDSka plánuje stavať v rokoch 2016 až 2021.
Reply on: tbus #67520:
Ďakujem 🙂 No a neskôr keď vydá územné rozhodnutie, potom už iba povolí stavbu a môže sa stavať či ešte niečo je medzitým? 🙂
Reply on: Adamcool #67519:
Stavebný úrad musí obhliadnuť územie, kde sa má stavať, a následne môže vydať územné rozhodnutie. Pre plebsa to neznamená prakticky vôbec nič ?
Reply on: Isidor #67518:
Vie mi to prosím niekto polopatisticky vysvetliť čo to pre bežného "plebs" znamená? ?
Oznámenie o začatí územného konania
ŽSR, Integrovaný dopravný systém osobnej koľajovej dopravy Košice, stavby IKD – 1. etapa. IKD Košice
http://www.kosice.sk/article.php?id=11844
Reply on: Sheep221 #67515:
Ale ved OP Doprava su eurofondy, nie vlastne financovanie.
Reply on: stn35 #67513:
No veď pokiaľ viem, tak budú €-fondy aj na opravu tratí. Mala by sa komplet zrekonštruovať jedna celá linka + ešte nejaké úseky.
Reply on: stn35 #67513:
Nato co ma praha alebo brno zabudni, oni kupovali Skodu 15T za 2.8 miliona eur jednu. Tu kde nie je pomaly ani na vyplaty statnym zamestnancom v justicii, skolstve, ci zdravotnictve, nehovoriac o mizivej kvalite elektrickovej dopravy u nas vobec, je zbytocne o niecom takom co i len uvazovat, pretoze je to nezmozne, nikto nam to nezaplati, ani EU.
Reply on: stn35 #67513:
Tu sa to odbije Variami a bude to... ? A na nové trolejbusy zabudni ?
velmi rad by som privital obnovu vozoveho parku co sa tyka elektriciek a trolejbusov a myslim ze nie som sam ako tu citam..kedze vozovy park co sa tyka elektriciek a trolejbusov uz roky zanedbany a je takmer identicky s tym Bratislavskym.. cize vsetko zastarale stojace za staru backoru, raz som pisal na DPMK a ma surovo odbili s tym ze to treba vymenit komplet kolajiska a to by vela stalo a ze na to nie su financne prostriedky..a bla bla bla...uz stara otrepana fraza este z cias ked sme v EU neboli..ale ako sa teraz ukazuje na vsetko je ked sa chce, daju sa vybavit Eurofondy ,kedze mame mnozstvo nevycerpanych ..takze kde je vola tam je cesta..nutne treba klimatizovane nizkopodlazne jednotky pre obe mesta ci uz BA al KE, typu skoda Plzen, napr take nieco ako ma Praha prip Brno al Miskolc: http://www.skoda.cz/cs/produkty/tramvaje/tramvaj-26-t/ alebo uz rovno nizkopodlazne briky vybavene klimou http://www.skoda.cz/cs/press-room/archiv-novinek/do-provozu-s-cestujicimi-vyjela-prvni-tramvaj-15t-forcity-s-klimatizaci/ a trolejbusy takisto by trebalo obmenit..trebars tiez z Plzne by som bral ,su celkom fajn a zamenit ich za tie stare zhrdzavene rachotiny co sa nakupili este zac 90tich(niektore este koncom 80tich) rokov a uz doslova dosluhuju.. pise sa aj od koho budu mesta nakupovat jednotlive supravy bude to Skoda Plzen? a okrem toho ak sa nemylim v Kosiciach(neviem ako v BA) musia predtym obnovit resp vymenit vsetky zastarale elektrickove kolaje,to tiez budu financovat z tychto EU fondov? lebo to je nutna a prva podmienka ak tu chcu nasadit nizkopodlazne moderne supravy..dufam ze tych starych rachotin(tzv burizonov) sa cim skor zbavia a odpredaju ich na suciastky..
Reply on: tbus #67511:
Také sa neplánovalo ? Zhora mali chodiť odjakživa len autobusy (niečo ako Popradská na Terase).

Keď už trať "hore", tak z Americkej triedy, pri Lidli na Európsku a hore odbočka na Austrálsku (až bude postavená) a ďalej až po plánovanú otočku neďaleko Viedenskej - tá je nakreslená na obrázku vľavo: http://www.abload.de/img/3b_navrh_dopravyg0ubh.jpg

Ale toto je ťažké sci-fi ?
Reply on: veteran #67509:
tieto projekty som videl, myslel som skôr tú časť o jednokoľajke z bruselskej cez hanojskú na sofijskú
Reply on: veteran #67509:
Off-topic: Heh, kebyže nesledujem tému tak rozmýšľam, prečo je KVP teraz viac iné... ?
Reply on: tbus #67508:
Tak to onekdy bolo plánované, akurát "trošku" zavadzia valal ?
http://www.abload.de/img/navrhc-2cupqc.jpg

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.